Ηλεκτρονική λύση για ξενοίκιαστα καταστήματα
H BrandSpots.gr έρχεται να καλύψει το κενό στον χώρο του Real Estate με τα χιλιάδες ξενοίκιαστα καταστημάτα συνδύαζοντάς τα με τον χώρο της offline/outdoor διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H BrandSpots.gr έρχεται να καλύψει το κενό στον χώρο του Real Estate με τα χιλιάδες ξενοίκιαστα καταστημάτα συνδύαζοντάς τα με τον χώρο της offline/outdoor διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Facebook λανσάρει μια νέα πλατφόρμα, που ονομάζεται Canvas, μέσω της οποίας τα brands μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια σειρά από εργαλεία για τη δημιουργία \"καθηλωτικών\" εμπειριών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας μαγικός διαγωνισμός για μικρούς και μεγάλους, με αφορμή το λανσάρισμα των Aegean for Families.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καινοτόμο πρόγραμμα της Liquid Media περιλαμβάνεται μεταξύ αυτών που θα χρηματοδοτήσει η Google, προσφέροντας συνολικά 27 εκατομμύρια ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία digital marketing προχώρησε στην υλοποίηση Facebook application για λογαριασμό της ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Google ανακοίνωσε ότι θα ενισχύσει, με 27 εκατ. ευρώ, 128 ειδησεογραφικούς οργανισμούς σε 23 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ελληνικό χρώμα έκλεισε η τρίτη μέρα του MWC, αφού πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πλέον εορτή “Taste the Greek Spirit
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΤΕ ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το Δ’ τρίμηνο και το δωδεκάμηνο του 2015, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δεύτερη ημέρα της ελληνικής αποστολής στο MWC χαρακτηρίστηκε από το πλήθος των επαφών και των επισκέψεων σε άλλες εθνικές αποστολές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρεις Έλληνες φωτογράφοι συγκαταλέγονται στη λίστα των φιναλίστ των Sony World Photography Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα επίσημα εγκαίνια του περιπτέρου πραγματοποιήθηκαν το μεσημέρι και συνοδεύτηκαν από δηλώσεις για την ελληνική συμμετοχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η έκρηξη των κοινωνικών δικτύων και των Online media δημιούργησε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας ανάμεσα στα brands και τους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory