One9six: Νέο website για τη SOL Consulting
Η one9six ανέλαβε το σχεδιασμό και υλοποίηση της ολοκληρωμένης ψηφιακής επικοινωνίας και εικόνας της SOL Consulting S.A..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η one9six ανέλαβε το σχεδιασμό και υλοποίηση της ολοκληρωμένης ψηφιακής επικοινωνίας και εικόνας της SOL Consulting S.A..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλους τους κόσμους της ψηφιακής οικονομίας (digiconomy) θα επιδιώξει να συνδέσει το dmexco Conference 2015, υπό το μότο \"Bridging Worlds\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η άποψη του paloPro για τις εξελίξεις των Βρυξελλών και το μέλλον της Ελλάδας στην ευρωζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Laura Henderson αναλαμβάνει καθήκοντα global head content and media monetization, στο πλαίσιο της συνεργασίας με το Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη θέση της Agency Sales Director της Thinkdigital αναλαμβάνει η Μαριέφη Τρανοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δωρεάν χρόνος ομιλίας και MB από Cosmote, WIND και Vodafone-Hellas Online ενόψει δημοψηφίσματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Digital Marketing εταιρεία Social Mind, ανέλαβε τη διαχείριση της Social Media επικοινωνίας για το νέο καλοκαιρινό ποτό Spirituz.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενισχύει το video content, προσβλέποντας σε ανάπτυξη των online πωλήσεων snacks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντικείμενο της συνεργασίας ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η στρατηγική στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η avakon+ σχεδίασε και υλοποίησε νέα διεθνή καμπάνια για το STR8, η οποία δίνει \"χρήσιμες απαντήσεις σε κάθε ερώτημα\"!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία Digital Marketing αναλαμβάνει τnv Online Στρατηγική της DAIKIN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δημοφιλές ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας, Celestino.gr, λάνσαρε το affiliate πρόγραμμά του αποκλειστικά στο δίκτυο της Linkwise.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory