Ένας χρόνος WE από το NEWS247
Ένα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε το WE (Weekend Edition), εγχείρημα του NEWS247, ενός εκ των κορυφαίων ειδησεογραφικών brands, σύμφωνα με την επίσημη μέτρηση της ΕΝΕΔ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε το WE (Weekend Edition), εγχείρημα του NEWS247, ενός εκ των κορυφαίων ειδησεογραφικών brands, σύμφωνα με την επίσημη μέτρηση της ΕΝΕΔ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η λειτουργεία embed code ενσωματώθηκε και στα βίντεο που αναρτώνται στο γνωστό social δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εντυπωσιακή αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play και Nova για τον όμιλο το 12μηνο του 2014, που ξεχώρισε από το σύνολο της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Linkwise εκπαίδευσε τους διαφημιζόμενους με συνοδεία πρωινού, στο 1ο SMART UP event που έγινε την Πέμπτη 19 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την AppNexus επέλεξαν τα μέλη της Ένωσης Άγγλων Ψηφιακών Εκδοτών (AOP) για τη δημιουργία Programmatic Private Marketplace.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Και το Πάσχα… «Ζήτα του ό,τι θες» και στο Facebook, με συμμετοχή σε παιχνίδια και πλούσια δώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία έστειλε το δικό της μήνυμα μέσω μιας μεγάλης αφιερωματικής ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπογραφή συμφωνίας για ανταλλαγή τεχνογνωσίας, δημιουργία εργαστηρίου νέων τεχνολογιών και κοινή συμμετοχή σε έργα έρευνας και ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα προέδρου αναλαμβάνει ο Δημήτρης Μάρης της 24 Media, ενώ νέα μέλη αποτελούν οι Σ. Ζαχαρός του Capital και ο Σ.Ζέρβας του STAR Channel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιτυχημένη η τρίτη διαδοχική ελληνική παρουσία στο μεγάλο event της Βαρκελώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλη αναδρομική έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη με χορηγό επικοινωνίας τη Huffington Post Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η A3® ανέλαβε την τηλεοπτική επικοινωνία δύο εκ των brand επαγγελματικών εκθέσεων που διοργανώνει η εταιρία Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory