Στον Χρήστο Μεμή το protagon.gr
Ολοκληρώθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι συζητήσεις με τον Σταύρο Θεοδωράκη και το site protagon.gr περνάει στα χέρια του Χρήστου Μεμή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι συζητήσεις με τον Σταύρο Θεοδωράκη και το site protagon.gr περνάει στα χέρια του Χρήστου Μεμή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TailWind ηγείται περιφερειακά στην προσπάθεια ανάπτυξης των διαφημιστικών αγορών της Κεντρικής και Ν.Α. Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MRM//McCann δημιούργησε το νέο website www.dodoni.eu, για λογαριασμό της Γαλακτοβιομηχανίας ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το portal δήλωσε \"παρών\" στα γυρίσματα της δημοφιλούς σειράς του Mega και μίλησε με τους πρωταγωνιστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδιασμός και υλοποίηση μιας πρωτοβουλιάς της Cyta, που απευθύνεται σε γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει καθήκοντα ο Jon Carney, σε ένα ρόλο που δημιουργείται για πρώτη φορά από την εταιρεία στην συγκεκριμένη περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτότυπο smart μπουκάλι για το Johnnie Walker, που παρουσιάστηκε στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναθεώρηση του digital λογαριασμού της έχει ξεκινήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, η Chrysler.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναζήτηση εταιρείας για τον χειρισμό του, ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων, social media και ψηφιακού λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες εκδόσεις του VICE παγκοσμίως σε επίπεδο ανάπτυξης βρίσκεται σήμερα η ελληνική!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το palo.rs αποτελεί χορηγό επικοινωνίας της 37ης Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης Βελιγραδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λανσάρισμα της Library των Ad Effectiveness Case Studies, ώστε να προσφέρει καλύτερο Insight στην αποτελεσματικότητα της digital διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory