READPOINT: Νέα έκδοση για το Amazon App Store
Το ReadPoint προσπαθώντας να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του σύγχρονου αναγνώστη έρχεται με τη νέα και Δωρεάν εφαρμογή του για τις συσκευές Kindle Fire του Amazon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ReadPoint προσπαθώντας να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του σύγχρονου αναγνώστη έρχεται με τη νέα και Δωρεάν εφαρμογή του για τις συσκευές Kindle Fire του Amazon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενισχύει τη φίρμα data investment management Kantar κι επενδύει στις cross-media μετρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O 95.2 Athens DeeJay σε συνεργασία με τη Fast River εκπέμπουν για πρώτη φορά interactive πρόγραμμα από τα FM!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα για το 2014, σε ότι αφορά την ενίσχυση της online παρουσίας του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη διαφημιστική πλατφόρμα εντάχθηκε ο όμιλος Publicis και οι διαφημιστικές τεχνολογικές εταιρείες Mediaocean και Merkle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διαφημιστικό marketplace της TailWind παρουσίασε τα αποτελέσματά του, έπειτα από τις πρώτες 60 μέρες λειτουργίας του στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ευκαιρία στους mobile χρήστες να γίνουν οι επόμενοι HomeCoach του The Voice, δίνει η νέα εφαρμογή The Voice of Greece HomeCoach.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για πρώτη φορά ελληνικό site σπάει το φράγμα των 4 εκατομμυρίων μοναδικών επισκεπτών το μήνα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ΕΝΕΔ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ONEMAN παρέδωσε τα “κλειδιά” και τη θεματολογία του, για μία ολόκληρη ημέρα, στο Ad&PR Lab του Παντείου, γεμίζοντας το site με νέες ιδέες, σκέψεις και ανησυχίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο site της αλλαντοβιομηχανίας είναι πλέον στον αέρα με την υπογραφή της TENFOR και την εφαρμογή της τεχνολογίας parallax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνολικά 134 ήταν οι νέοι διαφημιζόμενοι προστέθηκαν στο δίκτυο της Linkwise μέσα στο 2014, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των affiliate προγραμμάτων σε 350.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγικός συνεργάτης σε θέματα marketing, πωλήσεων και επικοινωνίας για την Κύπρο η Way Οut Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory