
e-Academy από την Εξέλιξη
Εκπαιδευτική Ακαδημία του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, αναφορικά με την εξειδίκευση στο Digital Marketing και το e-Commerce.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπαιδευτική Ακαδημία του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, αναφορικά με την εξειδίκευση στο Digital Marketing και το e-Commerce.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακή η προτίμηση των Ελλήνων χρηστών στα Rich Media, σύμφωνα με το νέο Benchmarks Report της Sizmek.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung ανακοινώνει νέες συνεργασίες με σημαντικούς παρόχους περιεχομένου UHD, λίγο πριν την IFA 2014, εμπλουτίζοντας το οικοσύστημά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν online κόμβο μάθησης για τις διαφημιστικές εταιρείες, λάνσαρε το Twitter, προκειμένου να τις βοηθήσει να βελτιώσουν τις marketing ενέργειές τους στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπορρόφησε τις δραστηριότητες της AdEvolution.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα Διοικητικά Συμβούλια των δυο εταιρειών ενέκριναν τους όρους της συγχώνευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική διάκριση πέτυχε η LG για το πρωτοποριακό περιβάλλον χρήσης στα 2014 Red Dot Awards, λαμβάνοντας συνολικά εννέα βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφαρμογή για την Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου που είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, η Apple έχει ζητήσει από τους προμηθευτές της τη μεγαλύτερη παραγγελία της ιστορίας της, για την παραγωγή του νέου μοντέλου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Click Delivery Α.Ε. κατέγραψε ρεκόρ παραγγελιών μέσα από την on line πλατφόρμα ClickDelivery.gr κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αττική περνάει ολοκληρωτικά στην ψηφιακή εποχή από την 1η Αυγούστου μέσω της Digea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία χυμών και αναψυκτικών συμπληρώνει 90 χρόνια ζωής και γιορτάζει με μια social εφαρμογή που μας ταξιδεύει στο χρόνο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory