ΟΤΕ: Καμπάνια για το My WiFi
Ο ΟΤΕ «απελευθερώνει» το WiFi των συνδρομητών του και το επικοινωνεί με μια νέα, ανατρεπτική καμπάνια, που υπογράφει η Bold Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΤΕ «απελευθερώνει» το WiFi των συνδρομητών του και το επικοινωνεί με μια νέα, ανατρεπτική καμπάνια, που υπογράφει η Bold Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Multiscreen καμπάνια σε Facebook Premium και Skype από την MTN στην Κύπρο, η οποία ξεπέρασε τα 50.000 video views σε 3 μέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαγωνισμός που δίνει τη δυνατότητα σε μικρές εταιρείες να προβάλουν δωρεάν το προϊον τους και προσφέρει ευκσιρίες για νέες συνεργασίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη του Project Agora και στην Ελλάδα ανακοίνωσε η TailWind, η εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, σε συνεργασία με κορυφαίους έλληνες εκδότες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Internet of Things, το ψηφιακό μάρκετινγκ και το mobile commerce θα απασχολήσουν μεταξύ άλλων το συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Δεκεμβρίου στο κέντρο ΔΑΪΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την Παγκόσμια Ημέρα του AIDS, η 24MEDIA περνάει το δικό της μήνυμα, μέσω μιας μεγάλης αφιερωματικής ενέργειας, η οποία και θα προβληθεί από ολόκληρο το δίκτυο της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 90% του παγκόσμιου πληθυσμού θα διαθέτει κινητό τηλέφωνο μέχρι το 2020 σύμφωνα με έρευνα της Ericsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το My View of Greece παρουσιάζει την όψη της Ελλάδας μέσα από αληθινές ιστορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Content Marketing & Native Advertising Seminar από το IAB Hellas, τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου, με σημαντικούς εισηγητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το έμπειρο στέλεχος αναλαμβάνει καθήκοντα Brand & Online Executive Director, αναφερόμενος στον Γενικό Εμπορικό Διευθυντή της εταιρείας, Κώστα Τσαγκανό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Nescafé και η OgilvyOne φέρνουν μπροστά σε μια οθόνη τα πιο ενδιαφέροντα ξεκινήματα, μέσα από το nescafeforstarters.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η LeasePlan Hellas υποδέχεται το 2015 με μία μοναδική καινοτομική εφαρμογή, την LeasePlan Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory