Η Solid για τη Facebook σελίδα του Βιτάμ
Η Solid έχει αναλάβει τη διαχείριση της σελίδας του Βιτάμ στο Facebook, η οποία βρίσκεται στον αέρα εδώ και δυο, περίπου, μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid έχει αναλάβει τη διαχείριση της σελίδας του Βιτάμ στο Facebook, η οποία βρίσκεται στον αέρα εδώ και δυο, περίπου, μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα στους Προϊστάμενους Πωλήσεων να διαχειρίζονται την κατάσταση των καταστημάτων μέσω iPad, προσφέρει πλέον η Lidl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ econcept ανέπτυξε, βάσει της επικοινωνιακής στρατηγικής της Bosch, ένα concept που βασιζόταν σε interactive branded video content.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne δημιούργησε το My Dog, My Hero για λογαριασμό των Friskies Snacks με σκοπό να αναδείξει τα καλύτερα σκυλίσια κατορθώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vermantia πιστοποιήθηκε με ISO 9001: 2008 για τον Σχεδιασμό, Παραγωγή και Υποστήριξη Τηλεοπτικού και Ψηφιακού Περιεχομένου και Εφαρμογών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο επίσημο πανελλαδικό MEDIA TOP 20 παρουσιάζει από το Σάββατο 6 Ιουλίου η εταιρεία MediaForest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 4.300 παραγγελίες διεκπεραίωσε τους πέντε πρώτους μήνες λειτουργίας του το Caremarket.gr, το διαδικτυακό κατάστημα της Μαρινόπουλος ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σταθερή απόδοση των δικτύων, αποτελεί ζήτημα ζωτικής σημασίας για τους συνδρομητές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του ConsumerLab της Ericsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone Ελλάδας και η Wind Ελλάς συμφώνησαν για τη μερική κοινή χρήση του δικτύου κινητής επικοινωνίας 2G/3G, κυρίως στην περιφέρεια και περιορισμένα σε μερικές αστικές περιοχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά από δωρεάν Aggregator sites περιεχομένου σχεδίασε και υλοποίησε η XPLAIN, στο πλαίσιο της προσπάθειας για ανάπτυξη της αγοράς και ενημέρωσή της γύρω από τα Social Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε το νέο διαδικτυακό τεύχος του περιοδικού Computer Για Όλους, που είναι γεμάτο με ειδήσεις κι ενδιαφέροντα αφιερώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υπηρεσία Premium Total Support επεκτείνεται και στα tablets συνεχίζοντας να προσφέρει άμεση εξυπηρέτηση και κάλυψη για τα προϊόντα που διαθέτει η Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory