OgilvyOne: Νέα ενέργεια για την COSMOTE
Η OgilvyOne λανσάρει την πρώτη Interactive YouTube εμπειρία στην Ελλάδα, για λογαριασμό της COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne λανσάρει την πρώτη Interactive YouTube εμπειρία στην Ελλάδα, για λογαριασμό της COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτρατηγική συνεργασία ξεκινούν GLOBO και one9six, με σκοπό τη παροχή αρτιότερου τεχνολογικού επιπέδου υπηρεσιών και εφαρμογών στην ελληνική επιχείρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απόδοση ψηφιακού μερίσματος και τα επενδυτικά προγράμαμτα των εταιρειών, απασχόλησαν τον Υπ. Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη, στη διάρκεια συνάντησης με εκπροσώπους της ΕΕΚΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ανανέωση εντολής στη διοίκηση του ΣΕΚΕΕ από τη Γενική Συνέλευση του συνδέσμου, ξεκίνησε η δεύτερη διετία δράσης του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη εφαρμογή εκμάθησης της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, την Αρχαιογνωσία, λανσάρει η πλατφόρμα διανομής ψηφιακού περιεχομένου ReadPoint.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια Facebook εφαρμογή με ονομασία «Αποκάλυψε την «κρυμμένη» ομορφιά», δημιούργησε η socialab, με αφορμή το λανσάρισμα της σειράς περιποίησης προσώπου, bioten Genovate.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό της ThinkDigital εντάσσεται η Άννα Καρακατσάνη, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Country Manager για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και της Αλβανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτοποριακή εφαρμογή για κινητά & tablets δημιούργησε ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ, με στόχο την άμεση, σωστή και πληρέστερη ενημέρωση του κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμφωνία για να καταστήσει το λιμάνι του Πειραιά διαμετακομιστικό κέντρο και να δημιουργήσει κέντρου παραγωγής λογισμικού στην Ελλάδα, έκλεισε η ZTE Corporation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μεγαλύτερος ιδιοκτήτης media διεθνώς, με έσοδα που είναι κατά 39% υψηλότερα από αυτά του πιο κοντινού ανταγωνιστή, είναι η Google, σύμφωνα με την έκθεση Top Thirty Global Media Owners της ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ίδρυση Ελληνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Μετρήσεων στο διαδίκτυο, κινούνται οι εταιρείες Vnet Ads & Services και Abacus Research.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lighthouse ανέλαβε το σχεδιασμό και την πλήρη ανάπτυξη του e-shop της αλυσίδας καταστημάτων Jumbo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory