
Νέα διαφημιστική λύση από το Facebook
Μια νέα διαφημιστική λύση για brands, το Newsfeed Target Block, παρουσίασε το Facebook που εκπροσωπείται διαφημιστικά στην Ελλάδα και όχι μόνο από τη ThinkDigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα διαφημιστική λύση για brands, το Newsfeed Target Block, παρουσίασε το Facebook που εκπροσωπείται διαφημιστικά στην Ελλάδα και όχι μόνο από τη ThinkDigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LG Electronics Hellas ανακοίνωσε τη διάθεση της νέας ειδησεογραφικής και ψυχαγωγικής εφαρμογής SKAI.gr στις τηλεοράσεις Smart TV της LG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook ανακοίνωσε τα αποτελέσματά του για το τρίτο τρίμηνο του 2013, ξεπερνώντας για άλλη μία φορά τις προσδοκίες και επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία του στα Social Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO κεντρικός ομιλητής στο επικείμενο συνέδριο «E-Commerce Forum 2020: The way to Excellence» υπόσχεται να προσφέρει ένα «ταξίδι στο μέλλον» για όσους παρακολουθήσουν την παρουσίαση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχή χρονιά θα ενώσουν τις δυνάμεις τους οι επιχειρήσεις-μέλη του ΣΕΚΕΕ, στο εθνικό περίπτερο, που θα βρίσκεται στο GSMA Mobile World Congress.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο περιοδικό Celebrity των «Αττικών εκδόσεων» γιορτάζει 10 χρόνια κυκλοφορίας και γίνεται διαδραστικό με την εφαρμογή για smartphone και tablet CLIC2C®.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την κατ\' αρχήν συμφωνία πώλησης στη Fairfax, η Blackberry κατέληξε τελικά σε επενδυτική ενίσχυση ύψους 1 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAργυρό βραβείο απέσπασε το website που σχεδίασε η Mozaiκ για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στα Lovie Awards!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Meta Design σχεδίασε τον ιστότοπο www.acg.edu που βρίσκεται online με περισσότερο οπτικό υλικό και ευκολότερη πλοήγηση για τον χρήστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της ΟgilvyOne Athens φέρει το νέο global multibrand website της ΦΑΓΕ, που φιλοξενεί όλα τα προϊόντα της εταιρείας για 37 χώρες, μαζί με 2000 συνταγές και άρθρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Τweeting Βra που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η OgilvyOne για τα Nestlé FITNESS® αποτελεί τη νέα ελληνική ιδέα, η οποία έχει κερδίσει τις εντυπώσεις σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια από τις 55 χώρες στις οποίες οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν πια να επικοινωνούν με χρήστες που χρησιμοποιούν το Skype μέσω Android συσκευών είναι και η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory