Η OgilvyOne για την Υγείας Παυλίδη
Η Υγείας Παυλίδη δημιουργεί τη μεγαλύτερη σοκολάτα στο Internet, σε μια ενέργεια που επιμελείται η OgilvyOne Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Υγείας Παυλίδη δημιουργεί τη μεγαλύτερη σοκολάτα στο Internet, σε μια ενέργεια που επιμελείται η OgilvyOne Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα 17,2 εκατ. Ευρώ η δαπάνη του 3ου τριμήνου, στα 50,4 εκατ. Ευρώ η δαπάνη του εως τώρα έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον «αέρα» βρίσκεται το website και η σελίδα Facebook της Proderm, τα οποία προσφέρουν συμβουλές και πληροφορίες για τα προϊόντα της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία 3dSpace Ltd. δημιουργεί μια νέα ενημερωτική διαδικτυακή εκπομπή, με τίτλο “Γνωρίζοντας την Αττική”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην ειδική σε θέματα web design, Generation Y, εμπιστεύθηκε το μεγαλύτερο DIY πολυκατάστημα της Αλβανίας, Megatek SA, για την κατασκευή της εταιρικής του ιστοσελίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω της συνεργασίας της με τις TailWind EMEA και AppNexus η ThinkDigital λανσάρει υπηρεσίες Programmatic Trading για Εκδότες & Διαφημιζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με στόχο την επιβράβευση των αφοσιωμένων πελατών Nova Professional, η Nova προχώρησε σε συνεργασία με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες χονδρεμπορικής της Ελλάδας, τη MAKRO Cash and Carry.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα διαφημιστική λύση για brands, το Newsfeed Target Block, παρουσίασε το Facebook που εκπροσωπείται διαφημιστικά στην Ελλάδα και όχι μόνο από τη ThinkDigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η LG Electronics Hellas ανακοίνωσε τη διάθεση της νέας ειδησεογραφικής και ψυχαγωγικής εφαρμογής SKAI.gr στις τηλεοράσεις Smart TV της LG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Facebook ανακοίνωσε τα αποτελέσματά του για το τρίτο τρίμηνο του 2013, ξεπερνώντας για άλλη μία φορά τις προσδοκίες και επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία του στα Social Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O κεντρικός ομιλητής στο επικείμενο συνέδριο «E-Commerce Forum 2020: The way to Excellence» υπόσχεται να προσφέρει ένα «ταξίδι στο μέλλον» για όσους παρακολουθήσουν την παρουσίαση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά θα ενώσουν τις δυνάμεις τους οι επιχειρήσεις-μέλη του ΣΕΚΕΕ, στο εθνικό περίπτερο, που θα βρίσκεται στο GSMA Mobile World Congress.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory