Fast River: Διεύρυνση της συνεργασίας με Αττικές Εκδόσεις
Το περιοδικό Celebrity των «Αττικών εκδόσεων» γιορτάζει 10 χρόνια κυκλοφορίας και γίνεται διαδραστικό με την εφαρμογή για smartphone και tablet CLIC2C®.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το περιοδικό Celebrity των «Αττικών εκδόσεων» γιορτάζει 10 χρόνια κυκλοφορίας και γίνεται διαδραστικό με την εφαρμογή για smartphone και tablet CLIC2C®.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την κατ\' αρχήν συμφωνία πώλησης στη Fairfax, η Blackberry κατέληξε τελικά σε επενδυτική ενίσχυση ύψους 1 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aργυρό βραβείο απέσπασε το website που σχεδίασε η Mozaiκ για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στα Lovie Awards!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Meta Design σχεδίασε τον ιστότοπο www.acg.edu που βρίσκεται online με περισσότερο οπτικό υλικό και ευκολότερη πλοήγηση για τον χρήστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την υπογραφή της ΟgilvyOne Athens φέρει το νέο global multibrand website της ΦΑΓΕ, που φιλοξενεί όλα τα προϊόντα της εταιρείας για 37 χώρες, μαζί με 2000 συνταγές και άρθρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Τweeting Βra που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η OgilvyOne για τα Nestlé FITNESS® αποτελεί τη νέα ελληνική ιδέα, η οποία έχει κερδίσει τις εντυπώσεις σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια από τις 55 χώρες στις οποίες οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν πια να επικοινωνούν με χρήστες που χρησιμοποιούν το Skype μέσω Android συσκευών είναι και η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mια νέα interactive ενέργεια παρουσιάζει η Ανακύκλωση Συσκευών ΑΕ, επιχειρώντας να περάσει online με ευφάνταστο τρόπο ένα ξεκάθαρο μήνυμα: το να παρατάς την παλιά συσκευή σου στο δρόμο είναι έγκλημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
EUROLEAGUE & 24 MEDIA ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, με το Sport24 να αποτελεί τον online προορισμό της Turkish Airlines Euroleague για τους φίλους της σε Ελλάδα-Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ώθηση στο Programmatic Trading, σε 30+ αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Apple παρουσίασε τα νέα iPad, τους νέους Mac καθώς και το ολοκαινούργιο λειτουργικό σύστημα OS X Mavericks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για πρώτη φορά, ένας αγώνας δρόμου με... Smartphones 4G!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory