
Νέα εφαρμογή από το SPORT24
Τη νέα του εφαρμογή για smartphones, που είναι διαθέσιμη τόσο σε IOS όσο και σε ANDROID, παρουσίασε το αθλητικό portal SPORT24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα του εφαρμογή για smartphones, που είναι διαθέσιμη τόσο σε IOS όσο και σε ANDROID, παρουσίασε το αθλητικό portal SPORT24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung Electronics Hellas ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Eurosport στη Samsung Smart TV, αποτελώντας την πρώτη ευρωπαϊκή υπηρεσία αναμετάδοσης αθλητικών γεγονότων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid ανέλαβε τη digital επικοινωνία του Scoop Tour 2013 των παγωτών Ben & Jerry’s και τη δημιουργία διαγωνισμών για τους fans της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένη παρουσιάζεται η ιστοσελίδα του αεροδρομίου της Αθήνας, που προσφέρει στον διαδικτυακό επισκέπτη σύγχρονη και φιλική εμπειρία πλοήγησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο της tablet, με όνομα MLS iQTab®, που συνδυάζει καινοτόμες λειτουργίες και στιλ, κυκλοφορεί η MLS Πληροφορική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ hellas online συνεργάζεται με το ΑΙΤ και το Mozilla Foundation και δημιουργεί μια σειρά εκπαιδευτικών, διαδραστικών εργαστηρίων για τη χρήση του internet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα αναβαθμισμένη επίσημη ιστοσελίδα του συγγραφέα και σχολιαστή Νίκου Δήμου σχεδίασε και ανέπτυξε η Linakis Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital εισάγει στην Ελλάδα την υπηρεσία “Viewability Metrics”, συμβάλλοντας στην περαιτέρω καθιέρωση της online Διαφήμισης ως μιας αυτονόητης επιλογής για τα brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ANDSTART, εμπορικός αντιπρόσωπος της 24 MEDIA, συνεργάζεται με τη LazyLand και προσφέρει gaming sessions μέσω των συνεργαζόμενων portals της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid έχει αναλάβει τη διαχείριση της σελίδας του Βιτάμ στο Facebook, η οποία βρίσκεται στον αέρα εδώ και δυο, περίπου, μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα στους Προϊστάμενους Πωλήσεων να διαχειρίζονται την κατάσταση των καταστημάτων μέσω iPad, προσφέρει πλέον η Lidl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ econcept ανέπτυξε, βάσει της επικοινωνιακής στρατηγικής της Bosch, ένα concept που βασιζόταν σε interactive branded video content.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory