Ο Sfera 102.2 και σε application!
Τη δυνατότητα στους fans του, να ακούσουν τον αγαπημένο τους σταθμό από την κινητή τους συσκευή, προσφέρει ο Sfera 102,2 μέσω του application που λανσάρει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δυνατότητα στους fans του, να ακούσουν τον αγαπημένο τους σταθμό από την κινητή τους συσκευή, προσφέρει ο Sfera 102,2 μέσω του application που λανσάρει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο mobile application για το Nescafé Frappé, με την ονομασία Ravasaki, παρουσιάζει η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη της στρατηγικής τους συνεργασίας για την προώθηση mobile εφαρμογών σε Ελλάδα και Ν.Α Ευρώπη, ανακοίνωσαν GLOBO και Mellon Technologies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον «αέρα» βρίσκεται το site «Ελληνικό Φάρμακο» που δημιούργησε η CIVITAS για την Π.Ε.Φ. με στόχο την ενημέρωση του κοινού για τα πλεονεκτήματα των ελληνικών φαρμάκων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ειδική σε θέματα eCommerce, Generation Y, εμπιστεύτηκε η Famous Sports, για την ανάπτυξη του 17ου online καταστήματος της αλυσίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Addit ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της νέας εφαρμογής «Σύστημα Λάμψης YSL» στη Facebook σελίδα του Yves Saint Laurent.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην ελληνική αγορά εισέρχεται μια από τις πρωτοπόρες ψηφιακές μουσικές μάρκες, το Napster, ιδιοκτησίας Rhapsody International, που διατηρεί αποκλειστική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα blog που δίνει απαντήσεις σε απορίες για τη χρήση των social media, το spinningsm.com, δημιούργησε και παρουσιάζει η Spin Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επενδυτής με... ξένο διαβατήριο επένδυσε στην ελληνική αγορά, εξαγοράζοντας το 25,73% της Forthnet και μάλιστα σε premium τιμή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αποχώρηση του Πάνου Μακρή από τη θέση του CCO των Romtelecom & Cosmote Romania και την αντικατάστασή του από τον Mathias Hanel, ανακοίνωσαν οι εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα καινοτόμο σύστημα εξαγωγής περιλήψεων με αυτόματο τρόπο, που φέρει την ονομασία «ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ», παρουσιάζει το palo.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα του εφαρμογή για smartphones, που είναι διαθέσιμη τόσο σε IOS όσο και σε ANDROID, παρουσίασε το αθλητικό portal SPORT24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory