
Συμφωνία της Ericsson με τη Microsoft για τη Mediaroom
Η Ericsson έφτασε σε συμφωνία με την Microsoft για την απόκτηση της επιχείρησης τηλεοπτικών υπηρεσιών Mediaroom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson έφτασε σε συμφωνία με την Microsoft για την απόκτηση της επιχείρησης τηλεοπτικών υπηρεσιών Mediaroom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ρεκόρ θεάσεων σημείωσε την Κυριακή 14 Απριλίου η Live Web TV αθλητική εκπομπή SUPER BALL της 24 MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέκταση των επιχειρήσεών της στην αγορά της Βουλγαρίας, πέτυχε η econcept online marketing, με την ίδρυση της econcept Bulgaria στη Σόφια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση του site cosmote.gr προχώρησαν COSMOTE και ΟgilvyOne, δημιουργώντας παράλληλα το mobile application Cosmote MyAccount.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ινστιτούτο τεχνολογίας ΑΙΤ σε συνεργασία με το Kariera.gr - Training & Development Centre, δημιούργησαν και προσφέρουν το Professional Development Diploma: Tech Mini MBA: Leading Strategic Innovation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό στο Facebook με σημαντικά δώρα, πραγματοποιούν η Έβγα και το κρουασάν Folie, το διάστημα 26 Μαρτίου-22 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yes. Positive Communication ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου website της Kestrel Information Systems.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη σε θεατρική παράσταση παρέχουν οι Google και Saferinternet.gr, με στόχο την ενημέρωση για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβευμένο με e-volution award 2013, ntynomai.gr, έκανε την εμφάνισή του με νέο design, που υπογράφει η Atnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗμερίδα γύρω από την πιστοποίηση στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, διοργάνωσε το ελληνικό τμήμα της FITCE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιλοτικό workshop, αφιερωμένο στο Digital Marketing κι αποτελούμενο από 40 στελέχη, πραγματοποίησε στις 6 Απριλίου η Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yes. Positive ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων, καθώς και τον σχεδιασμό του web site της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory