
Η «Εθνική» Τεχνολογίας στη GSMA Mobile World Congress!
Ανακοινώθηκε την Τετάρτη, στο πλαίσιο του 3ου InfoCom, η πρώτη επίσημη ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση GSMA Mobile World Congress 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκε την Τετάρτη, στο πλαίσιο του 3ου InfoCom, η πρώτη επίσημη ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση GSMA Mobile World Congress 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο για τη συμβολή του στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού, παρέλαβε ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα 210.000 views συγκέντρωσε το The Band Project 2 της econcept online marketing, που φιλοξενείται στο WEBTV PLUS του ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτελέσματα έρευνας, που πραγματοποιήθηκε ενόψει της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου (5/2), παρουσίασε η WIND.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη επίσημη Ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση GSMA Mobile World Congress 2013, παρουσιάζει ο ΣΕΚΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις προσδοκίες των αναλυτών αναφορικά με τα έσοδά του ξεπέρασε το Facebook για το δ\' τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου συμμετέχουν ΟΤΕ και COSMOTE με μια σειρά δράσεων, που ξεκινούν το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δημόσια διαβούλευση τέθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας το έργο που θα διευκολύνει τη δημοσιονομική μεταρρύθμιση με τη χρήση συστημάτων πληροφορικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προώθηση νέου κι ανασχεδιασμένου portal προχώρησε η εταιρεία SingularLogic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πολλαπλά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν επιχειρήσεις και δημόσιο από το διαδίκτυο, με τη χρήση συγκεκριμένων πρακτικών, παρουσίασε σχετική μελέτη του ΙΟΒΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις εγκαταστάσεις της OTE Academy φιλοξενήθηκε το 1ο Firefox OS App Day, στη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκε το λειτουργικό Firefox OS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον κόσμο της Ανταρκτικής βάζει τον χρήστη το νέο www.krill.gr της myelements και του παρουσιάζει τις μοναδικές ιδιότητες και οφέλη του KRILL OMEGA3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory