
GLOBO: 15 Χρόνια Ελληνική & Διεθνής Ανάπτυξη
Δεκαπέντε χρόνια από την ίδρυσή του, ο Όμιλος Globo, αποκτά νέα δυναμική μέσα απ\'την αναβάθμιση της θυγατρικής της GLOBO Technologies, ως τον βασικό βραχίονα ανάπτυξης στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεκαπέντε χρόνια από την ίδρυσή του, ο Όμιλος Globo, αποκτά νέα δυναμική μέσα απ\'την αναβάθμιση της θυγατρικής της GLOBO Technologies, ως τον βασικό βραχίονα ανάπτυξης στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σειρά παροχών και δράσεων, με τις οποίες στηρίζει το Χαμόγελο του Παιδιού, παρουσίασε σε σχετική εκδήλωση η hellas online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Super Market Βερόπουλος δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να «παίξουν με τιμή» μέσα από τη νέα ομώνυμη εφαρμογή στο facebook, την οποία επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον αγώνα ενάντια στον ιό ΗΙV ενισχύει η Durex με την παγκόσμια εκστρατεία της στο Facebook και στο Twitter που έχει τίτλο «1share1condom».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένο στη φορητότητα και τoν καταλυτικό ρόλο που μπορεί να παίξει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, είναι το συνέδριο Digital Trends 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδέες για τα social media, την κινητή επιχείρηση και το e-commerce, θα παρουσιαστούν στο 8o Internet & E-Business Innovation Forum, στις 3 & 4 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους... ασκούς του Αιόλου για τον online στοιχηματισμό στην Ελλάδα, άνοιξε η Betfair, με την απόφασή της να αναστείλει τις δραστηριότητές της στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αλέξανδρος Ντάβος, Διευθυντής Retail Marketing της Cosmote, μιλάει στο advertising.gr για την υπηρεσία G-Buy back του Δίκτυου Καταστημάτων Γερμανός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύλλογος Αποφοίτων του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος PIERCE-DEREE, παρουσιάζει ένα νέο «εργαλείο» επικοινωνίας μεταξύ των μελών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με τη Forthnet ξεκίνησε το readpoint.gr, με σκοπό τη διάθεση προπληρωμένων καρτών Readpoint, από τα καταστήματα Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΨηφιακή μορφή δίνουν στον νέο θεατρικό πολυχώρο Ενδορφίνη, η mobile εφαρμογή CLIC2C και οι υπηρεσίες της Fast River.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφαρμογή διαγωνισμού που φιλοξενείται στο Facebook, δημιούργησε η Active Media για λογαριασμό του basketblog και του ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory