Παγκόσμια διάκριση για το Skype
Ένα από τα 3 πιο αγαπημένα brands παγκοσμίως είναι το Skype, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Socialbakers με τη συμμετοχή χρηστών του Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα από τα 3 πιο αγαπημένα brands παγκοσμίως είναι το Skype, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Socialbakers με τη συμμετοχή χρηστών του Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GLOBO Technologies αναγνωρίστηκε ως HP Gold Specialist Partner, μέσω λήψης της εξειδίκευσης του Professional Computing Specialist.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρώτο project που λειτουργεί ως τηλεοπτική και διαδικτυακή πλατφόρμα εμπορικής αξιοποίησης, δημιούργησε η Unique Media του Δημήτρη Αργυρόπουλου με τίτλο Joy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ADBOOK, ο απόλυτος, χρηστικός και περιεκτικός Οδηγός Marketing & Επικοινωνίας, παρουσιάζει για πρώτη φορά φέτος τη mobile έκδοσή του!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία για τη διάθεση της συνδρομητικής υπηρεσίας Akazoo στην ελληνική αγορά, ξεκινούν οι Samsung Electronics Hellas και InternetQ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αντιπροσώπευση του προηγμένου ad management συστήματος της ADTECH στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανέλαβε η Adweb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην αναβάθμιση του smartphone portal, mobile.lufthansa.com, προχώρησε η Lufthansa, ενώ παράλληλα ανανέωσε τις αντίστοιχες εφαρμογές και τις λειτουργίες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην παρουσίαση της ρυθμιστικής στρατηγικής της ΕΕΤΤ για την ελληνική τηλεπικοινωνιακή και απελευθερωμένη ταχυδρομική αγορά, προχώρησε ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ και BEREC, Δρ. Λεωνίδας Κανέλλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σχέση του καταναλωτή με τη σταθερή τηλεφωνία, επαναπροσδιορίζει η Forthnet, μέσω της παρουσίασης μιας σειράς νέων υπηρεσιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ρεκόρ θεάσεων και επισκεψιμότητας, σημείωσε η αθλτηική εκπομπή SUPER BALL και το αθλητικό ενημερωτικό portal SPORT24 την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα Country Manager Greece-Cyprus στην εταιρεία performance marketing Digital Ecosystems EMEA έχει αναλάβει από την 1η Φεβρουαρίου η Ειρήνη Πάνζαρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη διεθνή εταιρεία OJD ανέθεσε η ΕΝΕΔ το μηχανισμό πιστοποίησης των μεγεθών επισκεψιμότητας των μελών της. Νέος διαγωνισμός για τη μέτρηση επισκεψιμότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory