Προβολή διαλέξεων από το blod.gr
Ο μοναδικός στην Ελλάδα που βιντεοσκοπεί και προβάλλει διαλέξεις, είναι ο ιστότοπος blod.gr, που λειτουργεί από τον Οκτώβριο του 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο μοναδικός στην Ελλάδα που βιντεοσκοπεί και προβάλλει διαλέξεις, είναι ο ιστότοπος blod.gr, που λειτουργεί από τον Οκτώβριο του 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι πρώτες λεπτομέρειες για το μεγάλο συνέδριο του IAB Εurope, όπου συμμετέχουν εταιρείες όπως οι L’Oréal, Renault, Unilever, Nestlé. To adbusiness αποτελεί media partner της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δυο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους, ανακοινώνοντας συμφωνία συνεργασίας στον απαιτητικό χώρο του e-commerce.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο Top 5 των ελληνικών εφαρμογών του Facebook Studio μπήκε το ανδρικό άρωμα STR8, χάρη στην εφαρμογή που δημιούργησε η Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επίσημος συνεργάτης Υπηρεσιών Mobile Marketing της Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ για την αγωνιστική περίοδο 2012 - 2013 είναι πλέον η Yuboto.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χρηματοδότηση ύψους 15 εκατομμυρίων δολαρίων εξασφάλισε από τη Bain Capital Ventures η ελληνική εταιρεία digital marketing Persado, που αποτελεί spin-out της Upstream.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mια νέα ενέργεια ξεκίνησε στο Facebook ο Λουμίδης Παπαγάλος, προσκαλώντας τους φίλους του να ψήσουν τον καλύτερο καφέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Αρχείο της ΕΡΤ τιμά τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ραδιοφώνου της UNESCO (13 Φεβρουαρίου) και παρουσιάζει διαδικτυακά το ντοκιμαντέρ «ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα νέο, premium διαφημιστικό προϊόν παρουσίασε το Facebook, το οποιο διαθέτει στην ελληνική αγορά η Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώθηκε την Τετάρτη, στο πλαίσιο του 3ου InfoCom, η πρώτη επίσημη ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση GSMA Mobile World Congress 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραβείο για τη συμβολή του στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού, παρέλαβε ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερα 210.000 views συγκέντρωσε το The Band Project 2 της econcept online marketing, που φιλοξενείται στο WEBTV PLUS του ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory