Στρατηγική συνεργασία Grey-Possible Worldwide
Την έναρξη στρατηγικής συνεγασίας, ανακοίνωσαν οι Grey EMEA και Possible Worldwide, με στόχο να παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη στρατηγικής συνεγασίας, ανακοίνωσαν οι Grey EMEA και Possible Worldwide, με στόχο να παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Atnet Communications, φέρει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του site www.sigouradiplasas.gr, για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας Groupama Φοίνιξ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα να ακούν τους αγαπημένους τους ελληνικούς σταθμούς από το κινητό παρέχει στους χρήστες Smartphones η Wind με τη νέα εφαρμογή «Wind Radios».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δικό του χώρο στο διαδίκτυο, απέκτησε το περιοδικό Parents, που φιλοδοξεί να γίνει ο απαραίτητος σύμβουλος για γονείς και παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ενσωμάτωση του περιοδικού Interactive Marketing στο εβδομαδιαίο περιοδικό adbusiness, προχώρησε η Direction Εκδοτικός Οργανισμός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην έκθεση HO.RE.CA. 2012 συμμετείχε ο καφές epsresso Dimello, με μια δυναμική και μοντέρνα παρουσία, που προσέλκυσε αρκετούς πελάτες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα best sellers της IKEA, η καρδιά-μαξιλάρι FAMNIG HJARTA, έγινε σύμβολο αγάπης στο web, ενώ περισσότερες από 10.000 καρδιές κυκλοφόρησαν στο facebook μέσα σε λίγες μόνο μέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν διαγωνισμό που αφορά αποκλειστικά και μόνο εταιρείες κι έχει τίτλο \"We Love Your Brand\", πραγματοποιεί η XPLAIN στην επίσημη σελίδα της, στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τεχνολογικός Όμιλος ενισχύει τη θέση του στις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και αποκτά ενεργή παρουσία στην κρίσιμη αγορά των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο, σύγχρονο μοντέλο παραγωγικότητας, το New World of Work, που προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης, παρουσίασε η Microsoft Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμη χωρίς κόστος στο AppStore βρίσκεται η εφαρμογή του Capital.gr για το iPhone, ακολουθώντας εκείνη που είχε κυκλοφορήσει αρχικά για το iPad.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρος την ολοκλήρωσή του οδεύει το The Band Project, το The Final Live του οποίου θα πραγματοποιηθεί στο ΚΥΤΤΑΡΟ Live και θα καλυφθεί, μεταξύ άλλων, και απο το MTV!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory