
Skype: Μπαίνει στην ελληνική διαφημιστική αγορά
Τη δημοφιλή πλατφόρμα επικοινωνίας Skype, υποδέχεται από τον Απρίλιο η ελληνική διαφημιστική αγορά, μέσω της Thinkdigital, η οποία αποτελεί τον αποκλειστικό της αντιπρόσωπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δημοφιλή πλατφόρμα επικοινωνίας Skype, υποδέχεται από τον Απρίλιο η ελληνική διαφημιστική αγορά, μέσω της Thinkdigital, η οποία αποτελεί τον αποκλειστικό της αντιπρόσωπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο διαγωνισμό, σε συνεργασία με το Persil Absolute Black και τη Schwarzkopf Professional, δημιούργησε για άλλη μια χρονιά η spiritup LAB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κ. Νικηταΐδου General Manager PSG της HP Hellas, μίλησε στο περιοδικό Com Business, για τις βάσεις ανάπτυξης της εταιρείας ,την πορεία του 2011 αλλά και τους βασικούς στόχους για τη νέα χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «Naked Box» διοργανώνει η Durex, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής καμπάνιας που έχει ως κεντρικό στόχο την ενημέρωση γύρω από θέματα σεξουαλικής αγωγής των νέων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο διαδίκτυο βρίσκεται πλέον το νέο site της Aquafresh, με στόχο να ενημερώσει τους καταναλωτές για τη στοματική υγιεινή και τα προϊόντα Aquafresh.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από την παροχή των απαραίτητων δεσμεύσεων από Forthnet & Multichoice, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκλεισε την υπόθεση καταγγελίας του ΟΤΕ για τις συμβάσεις με ιδιωτικούς σταθμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασία τους, ανακοίνωσαν οι Planet Interactive και ΣΚΑΪ για την διάθεση των εντύπων του τελευταίου σε ηλεκτρονική μορφή, μέσα από το e-na.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρόσληψη της Ελένης Μήλιου, η οποία αναλαμβάνει καθήκοντα Client Service Director, ανακοίνωσε η νέα digital & social media εταιρεία της Jnl+, avakon+.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚινούμενη στη φιλοσοφία των καιρών, η Iso-Plus προχωράει σε αναβάθμιση των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, που προσφέρονται μέσα από το healthyme.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό μέσω της σελίδας του στο Facebook, που καλούντους ενδιαφερόμενους να αναδείξουν το μαγειρικό τους ταλέντο, πραγματοποιούν οι «Μύλοι Αγίου Γεωργίου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένο και εμπλουτισμένο με νέες κατηγορίες, εμφανίζεται το νέο gossip-tv.gr, που από τον Ιούνιο του 2009, καλύπτει την καλλιτεχνική επικαιρότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις του digital marketing, είχαν 4000 και πλέον digital marketers, στη διάρκεια του Adobe Digital Marketing Summit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory