
Aνοδική πορεία για το palo.gr
Tην ανοδική πορεία του palo.gr, καταδεικνύουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας, που ανακοίνωσε η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην ανοδική πορεία του palo.gr, καταδεικνύουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας, που ανακοίνωσε η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ηλεκτρονικό εμπόριο επεκτείνεται η Praktiker Hellas, παρουσιάζοντας το νέο e-shop της, που δίνει τη δυνατότητα αγορών σε 20 κατηγορίες προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ευκαιρία στους φίλους της Κωτσόβολος να ακούσουν ζωντανά τους δικούς τους ρεμπέτικους στίχους, στο πλαίσιο της καμπάνιας Εκπτώσεις για τα Σίδερα, προσφέρει η εφαρμογή της Lowe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην 3η θέση σε παγκόσμια κλίμακα, κατέλαβε η παρουσίαση της Xplain με τίτλο \"Social Media is Dead, Long Live Social Media ROI\", από το Slideshare.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα, ενημερωτική εκστρατεία ξεκινούν ο ΟΤΕ και η Cosmote, στο πλαίσιο της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2012 και των δράσεων που υλοποιούν για τον σκοπό αυτό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς αποτέλεσμα ολοκληρώθηκαν οι διαπραγματεύσεις για τη συγχώνευση των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας Vodafone και Wind, με βάση την κοινή ανακοίνωση και των δυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δυσλειτουργία του προγράμματος Digi-Mobile, λόγω της μεγάλης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οδήγησε τον ΣΕΚΕΕ στην υποβολή προτάσεων για την επιτυχή υλοποίησή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον διαδικτυακό \"αέρα\" βρίσκεται η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Lancome, που φέρει την υπογραφή της Made by Digitas, εταιρείας που εξειδικεύεται στις μάρκες πολυτελείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Θεσσαλονίκη αποτελεί την αφετηρία των φετινών εκδηλώσεων για τον εορτασµό της Ηµέρας Ασφαλούς ∆ιαδικτύου 2012 που εστιάζει στη σύγκλιση των γενεών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τον Νίκο Χατζηνικολάου, μέσω της δημιουργίας ενός νέου website, που φέρει την επίσημη υπογραφή του δημοσιογράφου, εγκαινιάζει η spiritup LAB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα ενέργεια Social Media σχεδίασε και υλοποίησε η Can Communications για το Jägermeister, που ανήκει στη Β.Σ. Καρούλιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 14 Φεβρουαρίου 2012 και μόνο για τις επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής, η έναρξη ηλεκτρονικής υποβολής των σχετικών αιτήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory