
Συμμαχία της Yahoo! με τη DPG
Σε στρατηγική συνεργασία με τον DPG Digital Media, προχωράει η Yahoo!, προκειμένου να εμπλουτίσει το περιεχόμενό της με υλικό από sites του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε στρατηγική συνεργασία με τον DPG Digital Media, προχωράει η Yahoo!, προκειμένου να εμπλουτίσει το περιεχόμενό της με υλικό από sites του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από ένα χρόνο συνεργασίας, ο Νεόφυτος Οικονόμου αποφάσισε να αποχωρήσει από τη Forthnet, όπου ασκούσε καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή, τόσο για τη Nova, όσο και για τα internet services του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέλος του Hall of Fame των Favourite Website Awards (FWA), μιας ομάδας επίλεκτων μελών (14 συνολικά), αποτελεί πλέον το δίκτυο της Tribal DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα προσπάθεια εξαγωγής ποιοτικού ελληνικού συσκευασμένου προϊόντος διατροφής στο εξωτερικό, το GreekFoodShop.com, ξεκίνησαν Έλληνες επιχειρηματίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η comScore, τον Νοέμβριο του 2011, περισσότεροι από 379 εκατ. Ευρωπαίοι χρήστες έκαναν χρήση του διαδικτύου, με μέσο χρόνο παραμονής τις 27,8 ώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚομβικό γεγονός του 2011, χαρακτήρισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμαζ, την είσοδο στο κομμάτι της συνδρομητικής τηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη mobile εφαρμογή \"Post-it Note Sender\" δημιούργησε για το Post-it της 3M η jnl+, σε συνέχεια της Facebook καμπάνιας με τίτλο «Δεν θέλω να ξεκολλήσω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αντώνης Μπαρούνας, με σημαντική πορεία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, ανέλαβε τη θέση του Vice President στο νέο Customer Unit Mediterranean της Sony Ericsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η Digital Campaign του MINI One Black & White που υλοποίησε η Can Communications καιδιήρκησε 3 εβδομάδες, από το Νοέμβριο ως και το Δεκέμβριο 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο, πρωτοποριακό πρόγραμμα, το «Click… στην Ιστορία», που έχει σαν στόχο την ανάδειξη της τοπικής ιστορίας, πραγματοποιούν το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και η Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά εσωτερικών αλλαγών σε καίριες διοικητικές θέσεις, ανακοίνωσε η Microsoft Ελλάς, που έχουν σαν στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της εσωτερικής οργάνωσης της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο website για τη νέα σειρά προϊόντων Digestive Bar Παπαδοπούλου της Βιομηχανίας Μπισκότων Ε.Ι.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, σχεδίασε και υλοποίησε η Can Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory