
Εμπειρία Ferrari στο The Band Project
Την εμπειρία να συνυπάρξουν με μια Ferrari, προσέφερε στους πρωταγωνιστές του The Band Project το www.days4u.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εμπειρία να συνυπάρξουν με μια Ferrari, προσέφερε στους πρωταγωνιστές του The Band Project το www.days4u.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Φώτης Κωνσταντέλλος, Chief Commercial Officer Hellas Online, μιλά στο περιοδικό Com.Business για τα αποτελέσματα του Ομίλου, τα οποία βελτιώνονται συνεχώς και για τους μοχλούς ανάπτυξής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράνομες θεωρούνται από τις 13 Δεκεμβρίου οι διαδικτυακές διαφημίσεις ιδιωτικών εταιρειών στοιχήματος, κατόπιν υπουργικής απόφασης, γεγονός που προκαλεί ισχυρό \"πλήγμα\" για τα ταμεία των ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι το τέλος Ιανουαρίου αναμένεται να έχει ιδρυθεί το νέο Κόμμα Πειρατών Ελλάδας, που φιλοδοξεί να καταστεί «το νέο λειτουργικό σύστημα της κοινωνίας μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH BBDO Athens μαζί με τις NMS και BGM/Media Corp δημιούργησαν μια ξεχωριστή ενέργεια για την Κρέμα Γάλακτος ΦΑΓΕ και την παρουσία της στο Facebook με κωδικό όνομα «Crème Je t’aime»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Marco Riboli, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της Symantec για την περιοχή της Μεσογείου και EMEA, με την ευκαιρία τoυ 3ου Symantec Technology Day, μίλησε για το παρόν και το μέλλον της Symantec στο περιοδικό Com.Business, υπογραμμίζοντας πως βρισκ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWorkshop για την εξωστρέφεια και την πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά διοργάνωσε ο ΣΕΚΕΕ, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής αποστολής της Silicon Valley (16-20/1/2012).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Realize φέρει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του website φιλανθρωπικού χαρακτήρα για τον Σύλλογο Βοήθειας Παιδιών Αιθιοπίας, «Lalibela» (www.lalibela.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγίες και διαφημίσεις στις διαδικτυακές του πλατφόρμες θα μπορεί να δέχεται ο ΕΟΤ, με ειδική ρύθμιση που έχει κατατεθεί σε νομοσχέδιο του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από μια πορεία επτά ετών στη Microsoft Ελλάς, ο Κωνσταντίνος Λουκάς μετακινείται από την 1η Ιανουαρίου στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στη Microsoft Κύπρου και Μάλτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ATC προχώρησε στην υλοποίηση των Portals των καταστημάτων ΙΚΕΑ σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, τα οποία βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δική της πρόταση, που βασίζεται στον GO!Enterprise Server παρέχει ο Όμιλος GLOBO, για την αξιοποίηση της επιδοτούμενης δράσης Digi-mobile.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory