
Deloitte: Βραδύτερος ο ρυθμός υιοθέτησης του GenAI από τις επιχειρήσεις
Σύμφωνα με την έρευνα της Deloitte με τίτλο «The State of Generative AI in the Enterprise 2024»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την έρευνα της Deloitte με τίτλο «The State of Generative AI in the Enterprise 2024»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Digital Wave Form (DWF)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρει δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και απεριόριστα GB για χρήση Internet από το κινητό για 15 ημέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛόγω της έντονης σεισμικής δραστηριότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εφαρμογή έχει περίπου 170 εκατομμύρια Αμερικανούς χρήστες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Καζάκος, ιδρυτής της CGWorks και εµπνευστής του cloud software Eberus, εξηγεί στο adbusiness όλα όσα χρειάζεται και πρέπει να ξέρουµε για τους 3D Product Configurators.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την ηγεσία του SHOPFLIX με στόχο να ενισχύσει την ήδη πολύ επιτυχημένη πορεία του και να εδραιώσει τη θέση του στην αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Deloitte, παρά τις αυξημένες επενδύσεις και την καινοτομία στην Τεχνητή Νοημοσύνη, δεν αποτελεί ακόμα προτεραιότητα στην ατζέντα των Διοικητικών Συμβουλίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποκτά πρόσβαση στην πλήρη γκάμα των κορυφαίων υπηρεσιών της Aboutnet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδέχεται τον Αλέξανδρο Δανιηλίδη, ο οποίος έχει αναλάβει καθήκοντα Managing Director G9 Europe της ΗΕΙΝΕΚΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία προχωρά στη κατασκευή του πρώτου εκ των τριών Data Centers, ενώ παράλληλα εργάζεται με εξειδικευμένους συνεργάτες της για τις άλλες δύο υποδομές του συμπλέγματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε διαδραστική εμπειρία περιήγησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory