Politis Group: DOOH real-time προσφορές για τη Black Friday
Η Black Friday αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εμπορικά γεγονότα της χρονιάς, καθώς χιλιάδες καταναλωτές αναζητούν σε πραγματικό χρόνο τις καλύτερες προσφορές. Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, η ψηφιακή υπαίθρια διαφήμιση (Digital Out Of Home – DOOH) της Politis Group έρχεται να δώσει στα brands ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Μέσα από το εκτεταμένο δίκτυο ψηφιακών οθονών της σε κεντρικούς δρόμους όλης της Αττικής, εμπορικά σημεία και πολυσύχναστες περιοχές, η Politis Group προσφέρει τη δυνατότητα προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων υψηλής ευκρίνειας, με άμεση και πραγματική επίδραση στο καταναλωτικό κοινό.
Το βασικό πλεονέκτημα των digital outdoor μέσων είναι η δυνατότητα ενημέρωσης των διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο (real-time). Κατά την περίοδο της Black Friday, τα brands μπορούν να προβάλλουν ζωντανά τις τελευταίες τους προσφορές και εκπτώσεις προσαρμόζοντας τα μηνύματά τους ανάλογα με τη ζήτηση και τη χρονική στιγμή.
Η άμεση αλλαγή περιεχομένου ή δυνατότητα live countdown όλη την εβδομάδα μέχρι την Black Friday, επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία και στοχευμένη επικοινωνία, ενώ συνδυάζεται με υψηλά επίπεδα προβολής και αναγνωρισιμότητας.
Παράλληλα, η στρατηγική τοποθέτηση των οθονών της Politis Group σε οδικούς άξονες υψηλής κυκλοφορίας και δίπλα στα σημεία πώλησης οδηγεί σε αύξηση της επισκεψιμότητας στα φυσικά καταστήματα και τοποθετεί το brand top-of-mind λίγο πριν την αγορά, ενισχύοντας την αγοραστική πρόθεση και τις πωλήσεις.
Η Politis Group συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία και στην τεχνολογία, αναβαθμίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες της και προσφέροντας στους διαφημιζόμενους ένα αποτελεσματικό και σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς.
