ΣΕΕ: Εισάγει στην Ελλάδα το Influencer Marketing Standards Training
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) ανακοινώνει την εισαγωγή στην ελληνική αγορά
του Influencer Marketing Standards Training (IMST) – του πρώτου ολοκληρωμένου on line
training εργαλείου, που απευθύνεται στους ίδιους τους influencers και εκπαιδεύει στα
πρότυπα και τις καλές πρακτικές στο influencer marketing, ενισχύοντας την
υπευθυνότητα και την αξιοπιστία στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν brands, agencies
και content creators με το κοινό.
Το IMST εντάσσεται στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής δράσης AdEthics, που έχει αναπτυχθεί από την European Advertising Standards Alliance (EASA), με στόχο την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση σε θέματα δεοντολογίας, στον τομέα του influencer marketing. Πρόκειται για ένα διεθνές πρόγραμμα, που έχει ήδη λανσαριστεί με μεγάλη επιτυχία σε 10 χώρες, συμβάλλοντας στην υπευθυνότητα των πρακτικών influencer marketing στην Ευρώπη και στην καλλιέργεια μιας κοινής κουλτούρας δεοντολογίας σε αυτό, το πιο πρόσφατο, «Μέσο» διαφημιστικής επικοινωνίας.
Η εφαρμογή του IMST στην Ελλάδα από το ΣΕΕ σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την ωρίμανση του εγχώριου οικοσυστήματος των influencers, σε σχέση με την υπευθυνότητα στην επικοινωνία. Μέσα από τη διαδικασία on line εκπαίδευσης και πιστοποίησης, οι συμμετέχοντες influencers αποκτούν γνώση των βασικών κανόνων δεοντολογίας και των απαιτήσεων για τη σήμανση του εμπορικού περιεχομένου τους και ουσιαστικά έρχονται σε επαφή με την έννοια, την αξία και τις υποχρεώσεις της αυτοδέσμευσης, που εφαρμόζεται από τον κλάδο της διαφήμισης και του marketing, εδώ και δεκαετίες.
Ιδιαίτερη σημασία έχει ο ρόλος των Launching Partners, τις εταιρείες που στηρίζουν ενεργά την πρωτοβουλία και συμβάλλουν στην κινητοποίηση της αγοράς. "Ευχαριστούμε τα brands ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ, AYVENS, COCA COLA, COCA COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ, COSMOTE TELEKOM, KΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, L'OREAL, MΕΓΑ, MONDELEZ, NESTLE, PROTERGIA, PUBLIC, UNILEVER, VODAFONE, τα agencies AIA RELATE, DDB, DIGITAL MINDS, DOPE, GRAVITY, MAGNET, McCANN WORLDGROUP, OGILVY, RELEVANCE, THE NEWTONS LABORATORY, όπως και την πλατφόρμα GOOGLE, που με τη συμμετοχή και την υποστήριξή τους ως Launching Partners, θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κλάδου, αλλά και στην καθιέρωση όρων διαφάνειας και υπευθυνότητας στο influencer marketing" αναφέρει το ΣΕΕ σε σχετική ανακοίνωση.
Εξίσου σημαντική είναι και η θεσμική θωράκιση της πρωτοβουλίας με τη θερμή υποστήριξη των δύο ιδρυτικών εταίρων του ΣΕΕ, του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), καθώς επίσης και του IAB Hellas.
H Γεν. Διευθύντρια του ΣΕΕ, Ελένη Δοντά, δήλωσε: «Το IMST είναι ένα ακόμη βήμα στην πορεία του ΣΕΕ να προάγει τη δεοντολογία και να υποστηρίζει την αγορά στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Τηρώντας τα ευρωπαϊκά πρότυπα παρουσιάζουμε ένα σύγχρονο εργαλείο που δημιουργεί τις προϋποθέσεις ο δυναμικά αναπτυσσόμενος κλάδος του influencer marketing να λειτουργεί πιο υπεύθυνα, ώριμα και αξιόπιστα, προς όφελος των εταιρειών, των δημιουργών περιεχομένου και, τελικά, των καταναλωτών. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι η αγορά θα αγκαλιάσει αυτήν την πρωτοβουλία και σύντομα θα έχουμε και στην Ελλάδα σημαντικό αριθμό πιστοποιημένων influencers».
Το Influencer Marketing Standards Training (IMST) είναι πλέον διαθέσιμο μέσω της επίσημης σελίδας.
Το IMST εντάσσεται στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής δράσης AdEthics, που έχει αναπτυχθεί από την European Advertising Standards Alliance (EASA), με στόχο την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση σε θέματα δεοντολογίας, στον τομέα του influencer marketing. Πρόκειται για ένα διεθνές πρόγραμμα, που έχει ήδη λανσαριστεί με μεγάλη επιτυχία σε 10 χώρες, συμβάλλοντας στην υπευθυνότητα των πρακτικών influencer marketing στην Ευρώπη και στην καλλιέργεια μιας κοινής κουλτούρας δεοντολογίας σε αυτό, το πιο πρόσφατο, «Μέσο» διαφημιστικής επικοινωνίας.
Η εφαρμογή του IMST στην Ελλάδα από το ΣΕΕ σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την ωρίμανση του εγχώριου οικοσυστήματος των influencers, σε σχέση με την υπευθυνότητα στην επικοινωνία. Μέσα από τη διαδικασία on line εκπαίδευσης και πιστοποίησης, οι συμμετέχοντες influencers αποκτούν γνώση των βασικών κανόνων δεοντολογίας και των απαιτήσεων για τη σήμανση του εμπορικού περιεχομένου τους και ουσιαστικά έρχονται σε επαφή με την έννοια, την αξία και τις υποχρεώσεις της αυτοδέσμευσης, που εφαρμόζεται από τον κλάδο της διαφήμισης και του marketing, εδώ και δεκαετίες.
Ιδιαίτερη σημασία έχει ο ρόλος των Launching Partners, τις εταιρείες που στηρίζουν ενεργά την πρωτοβουλία και συμβάλλουν στην κινητοποίηση της αγοράς. "Ευχαριστούμε τα brands ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ, AYVENS, COCA COLA, COCA COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ, COSMOTE TELEKOM, KΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, L'OREAL, MΕΓΑ, MONDELEZ, NESTLE, PROTERGIA, PUBLIC, UNILEVER, VODAFONE, τα agencies AIA RELATE, DDB, DIGITAL MINDS, DOPE, GRAVITY, MAGNET, McCANN WORLDGROUP, OGILVY, RELEVANCE, THE NEWTONS LABORATORY, όπως και την πλατφόρμα GOOGLE, που με τη συμμετοχή και την υποστήριξή τους ως Launching Partners, θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κλάδου, αλλά και στην καθιέρωση όρων διαφάνειας και υπευθυνότητας στο influencer marketing" αναφέρει το ΣΕΕ σε σχετική ανακοίνωση.
Εξίσου σημαντική είναι και η θεσμική θωράκιση της πρωτοβουλίας με τη θερμή υποστήριξη των δύο ιδρυτικών εταίρων του ΣΕΕ, του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), καθώς επίσης και του IAB Hellas.
H Γεν. Διευθύντρια του ΣΕΕ, Ελένη Δοντά, δήλωσε: «Το IMST είναι ένα ακόμη βήμα στην πορεία του ΣΕΕ να προάγει τη δεοντολογία και να υποστηρίζει την αγορά στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Τηρώντας τα ευρωπαϊκά πρότυπα παρουσιάζουμε ένα σύγχρονο εργαλείο που δημιουργεί τις προϋποθέσεις ο δυναμικά αναπτυσσόμενος κλάδος του influencer marketing να λειτουργεί πιο υπεύθυνα, ώριμα και αξιόπιστα, προς όφελος των εταιρειών, των δημιουργών περιεχομένου και, τελικά, των καταναλωτών. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι η αγορά θα αγκαλιάσει αυτήν την πρωτοβουλία και σύντομα θα έχουμε και στην Ελλάδα σημαντικό αριθμό πιστοποιημένων influencers».
Το Influencer Marketing Standards Training (IMST) είναι πλέον διαθέσιμο μέσω της επίσημης σελίδας.
