To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Social Handlers: Οποιοσδήποτε στόχος είναι εφικτός αν υπάρχει γνώση και πλάνο

Social Handlers: Οποιοσδήποτε στόχος είναι εφικτός αν υπάρχει γνώση και πλάνο
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

O Αντώνης Ρουσελιωτάκης και ο Νίκος Τηλιακός, Managing Director και Chief Digital Officer της Social Handlers, αντίστοιχα, µίλησαν στο adbusiness για τη διαδροµή και τη φιλοσοφία της εταιρείας, τις υπηρεσίες που προσφέρει, τους ανθρώπους της και όσα την κάνουν να ξεχωρίζει. Ακόµη, αναφέρθηκαν στις συνεργασίες και τα projects της αλλά και τις νέες τάσεις στην digital αγορά, υπογραµµίζοντας, µάλιστα, την αναγκαιότητα της «ενσυναίσθησης» και σε αυτό το πεδίο.

adb: H Social Handlers συµπληρώνει φέτος δέκα χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά. Πώς ξεκίνησε η εταιρεία και τι θεωρείτε πως έχει κατορθώσει µέχρι σήµερα;

Η Social Handlers ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια περίπου (τα τελευταία δέκα δραστηριοποιείται µε την παρούσα νοµική µορφή), έχοντας ένα ξεκάθαρο όραµα από την πρώτη στιγµή:

Να προσφέρουµε στην αγορά ψηφιακές υπηρεσίες και περιεχόµενο εξαιρετικά υψηλής ποιότητας και παράλληλα να είµαστε εστιασµένοι στο τελικό αποτέλεσµα, όχι σε θεωρητικό ή φιλοσοφικό επίπεδο, αλλά κυριολεκτικά!

«Στοιχηµατίσαµε» ευθύς εξαρχής στη δηµιουργία περιεχοµένου σε οποιαδήποτε µορφή (άρθρα, videos, case studies, white papers, infographics, έρευνες κοκ), αλλά και στη βεβαιότητα ότι οποιοσδήποτε στόχος είναι εφικτός εάν υπάρχει το αντίστοιχο πλάνο και, φυσικά, η γνώση για να το εκτελέσει κανείς αποτελεσµατικά.

Θεωρούµε πως έχουµε αλλάξει την αγορά των digital marketing agencies σε σηµαντικό βαθµό και πως έχουµε κερδίσει την εµπιστοσύνη και τη στήριξη της αγοράς, ακριβώς διότι παραδίδουµε αυτό που υποσχόµαστε.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία; Υπάρχει κάτι στο οποίο θα λέγατε πως εξειδικεύεστε; Επίσης, τι διαφοροποιεί τη Social Handlers από τον ανταγωνισµό; Ποια είναι τα USPs που την κάνουν να ξεχωρίζει;

Ως digital marketing agency, η Social Handlers προσφέρει τρεις βασικές κατηγορίες υπηρεσιών:

∆ιαχείριση Social Media, υπηρεσίες digital marketing (ψηφιακή διαφήµιση σε οποιοδήποτε µέσο, email marketing κ.λπ.), και υπηρεσίες δηµιουργίας περιεχοµένου σε οποιαδήποτε µορφή.

Το µεγάλο κενό στην αγορά ήταν (και παραµένει) η απουσία περιεχοµένου πραγµατικά υψηλής ποιότητας, και πολύ γρήγορα διαπιστώσαµε και άλλα σηµαντικά κενά τα οποία αποτελούν και βασικούς τοµείς διαφοροποίησης της Social Handlers.

Έτσι λοιπόν, πέρα από το περιεχόµενο, η Social Handlers ειδικεύεται στο lead generation, ίσως το µεγαλύτερο πρόβληµα όλων των επιχειρήσεων αυτήν τη στιγµή παγκοσµίως και µάλιστα ανεξαρτήτως αγοράς.

Σηµαντικό πλεονέκτηµα αποτελεί επίσης η εξειδίκευσή µας στον τοµέα της τεχνολογίας, όπου συνήθως πολύ δύσκολα µπορεί ένα agency να αντιληφθεί τις λεπτοµέρειες µιας καµπάνιας και να επιτύχει τους στόχους της. ∆εν είναι τυχαίο ότι οι µεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας παγκοσµίως, όπως οι Microsoft, Lenovo, HP και πολλές άλλες, µας εµπιστεύονται γι’ αυτό ακριβώς, και µάλιστα όχι µόνο στην Ελλάδα, αλλά σε πάνω από 30 χώρες σε όλον τον κόσµο.

Τέλος, θα πρέπει να κάνουµε ειδική µνεία στο «δόγµα» µας για την επίτευξη αποτελεσµάτων, βάσει του οποίου κυριολεκτικά στοιχηµατίζουµε την αµοιβή µας απέναντι στο αποτέλεσµα! Πρόκειται για το περίφηµο PfR (Pay for Results), βάσει του οποίου η επίτευξη των στόχων δεν είναι απλώς µια υπόσχεση, αλλά µια συµβατική υποχρέωση, µε συγκεκριµένους όρους και προϋποθέσεις.

Αξίζει να σηµειωθεί πως όλα τα παραπάνω αποτελούν και τοµείς διαφοροποίησης που πολύ δύσκολα µπορεί να αντιγραφούν. ∆εν αποτελούν κάποιο «προϊόν» ή ένα «τσιτάτο». Αποτελούν κοµµάτι του DNA µας και της ίδιας της λειτουργίας της εταιρείας, η οποία βάζει πάνω απ’ όλα την ποιότητα και το αποτέλεσµα.


adb: Ποιοι είναι οι άνθρωποι που «τρέχουν» τη Social Handlers;

Είµαστε µεγάλοι θαυµαστές της νέας γενιάς, της ενέργειας και των πρωτότυπων ιδεών που έρχονται να προσφέρουν. Αποφασίσαµε να επενδύσουµε σε ανθρώπους µε όρεξη για δουλειά, ανθρώπους που πάντοτε αναρωτιούνται το «γιατί» προτού δράσουν και παράλληλα είναι το ίδιο «εθισµένοι» µε εµάς στις τεχνολογίες αιχµής.

Πέρα από εµάς, τον Αντώνη Ρουσελιωτάκη και τον Νίκο Τηλιακό, που ιδρύσαµε τη Social Handlers και έχουµε στο ενεργητικό µας µεγάλη εµπειρία και εξαιρετικά βαθιά γνώση της αγοράς (και ειδικά της τεχνολογίας), η οµάδα µας αποτελείται από περισσότερους από 25 συνεργάτες µε µοναδικό ταλέντο και προσήλωση στην ποιότητα και στο αποτέλεσµα.

Οι επιχειρήσεις συνηθίζουν να λένε ότι «δύναµή µας είναι οι άνθρωποί µας», αλλά θεωρούµε πως πολύ λίγες το κάνουν πράξη στην καθηµερινότητά τους, προστατεύοντας τους εργαζοµένους και προσφέροντας ένα περιβάλλον τόσο φιλικό και τόσο καινοτόµο, ώστε όλοι να µπορούν απερίσπαστοι και χωρίς καµιά επιφύλαξη να δοκιµάσουν, να πειραµατιστούν και να δηµιουργήσουν.

adb: Θα µας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες σας και τα projects που έχετε υλοποιήσει;

∆εν µπορούµε παρά να αναφέρουµε ως πρώτο το project Multirama, αυτό που µας καθιέρωσε στην αγορά, κυριολεκτικά από την πρώτη στιγµή. Μέσα σε περίπου έξι µήνες, πήραµε ένα brand που βρισκόταν στην τρίτη θέση της αγοράς του στα social media και το φέραµε στην πρώτη θέση στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως αγοράς(!), αφήνοντας πίσω αφενός τον άµεσο ανταγωνισµό, αφετέρου τεράστια consumer brands όπως η Coca-Cola και η Lacta. Αυτό το project απέδειξε σε όλους ότι µπορούµε να επιτύχουµε κυριολεκτικά οποιονδήποτε στόχο, όσο απίθανος και αν φαίνεται αρχικά.

Στη συνέχεια, είχαµε πολύ µεγάλες επιτυχίες, οι οποίες βραβεύτηκαν σε παγκόσµιο επίπεδο µάλιστα, τόσο µε τη Microsoft (καλύτερη social media παρουσία στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη), όσο και µε τη Lenovo (επίσης νο1 στην Ευρώπη), τη Cisco (κορυφαία B2B παρουσία), τον ΟΤΕ και την Cosmote (µε συνεχόµενα βραβεία για τα blogs τους) και πολλούς άλλους.

Ειδική µνεία θα πρέπει να γίνει στην Edenred και στις µοναδικές lead generation επιτυχίες που άλλαξαν δραστικά την εταιρεία, η οποία έχει γιγαντωθεί µε την εµφάνιση νέων ανταγωνιστών, αλλά και στην Teleperformance και τις απίθανες προκλήσεις που τη συνοδεύουν σε επίπεδο εύρεσης προσωπικού.

Είµαστε επίσης πολύ περήφανοι για την πρόσφατη 360ο καµπάνια για τα 40 χρόνια παρουσίας της Info Quest Technologies και τις πολλαπλές καινοτόµους ενέργειες που «έτρεξαν» γύρω από αυτή, αλλά και δεκάδες ακόµα projects µε brands όπως οι: HP, Intel, Dell, Creta Farms, ∆ΕΠΑ και πολλά άλλα.

adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι µεγαλύτερες προκλήσεις που έχετε αντιµετωπίσει µέσα σε αυτήν τη δεκαετή διαδροµή;

Εµείς, όπως και η πλειονότητα της αγοράς, έχουµε κληθεί όλα αυτά τα χρόνια να αντιµετωπίσουµε µια σειρά από προκλήσεις σε οικονοµικό, επιχειρηµατικό και ανθρώπινο επίπεδο. Tο ευµετάβλητο οικονοµικό περιβάλλον, η παρατεταµένη περίοδος της κρίσης, οι αλλαγές των επιχειρηµατικών σχηµάτων (µετακινήσεις στελεχών, εξαγορές και συγχωνεύσεις εταιρειών κ.ά.), σε συνδυασµό µε την πανδηµία και την άµεση ανάγκη διαχείρισης καταστάσεων των ανθρώπων και των πελατών µας, µας κινητοποίησαν να δράσουµε άµεσα και µε αποφασιστικότητα. Και είµαστε ιδιαίτερα χαρούµενοι που παρά τις συγκυρίες και τις απρόβλεπτες καταστάσεις που κληθήκαµε να αντιµετωπίσουµε, καταφέραµε να αντεπεξέλθουµε αποτελεσµατικά, συνεχίζοντας δυναµικά να προσφέρουµε αξία στους ανθρώπους, τους πελάτες και τους συνεργάτες µας. 

adb: Ποιες τάσεις καταγράφονται σήµερα στην Ελλάδα όσον αφορά την επικοινωνία σε digital και social µέσα; Τι θα µας απασχολήσει περισσότερο στα επόµενα χρόνια;

Με µεγάλη µας χαρά βλέπουµε ότι τα τελευταία χρόνια τα brands αναγνωρίζουν ότι ο µόνος τρόπος που µπορούν να διαφοροποιηθούν και να δώσουν στους πελάτες τους το στίγµα τους, είναι το περιεχόµενο, κάτι που είναι εξαιρετικά ευτυχής συγκυρία για τη Social Handlers. Στο κοµµάτι του digital marketing είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι πελάτες ζητούν το κάτι παραπάνω στο αποτέλεσµα των ενεργειών τους, το οποίο σίγουρα δεν µπορεί να έρθει από τα αυτοµατοποιηµένα συστήµατα -που είχαν παρουσιαστεί ως πανάκεια- αλλά από τη συνεχή ενασχόληση µε την εκάστοτε καµπάνια, κάτι που «ευαγγελιζόµασταν» ανέκαθεν. Αξίζει να σηµειωθεί, επίσης, η ολοένα και µεγαλύτερη ανάγκη για lead generation, η οποία αναπόφευκτα οδηγεί στην ανάγκη εξεύρεσης εναλλακτικών καναλιών προσέγγισης των πελατών, πάντα µε το σεβασµό που απαιτεί ο κανονισµός GDPR.

adb: Κατά τη γνώµη σας, πού θα πρέπει να εστιάζουν τα brands όσον αφορά τo social media management;

Εάν έπρεπε να διαλέξουµε µία µόνο λέξη για να απαντήσουµε στο ερώτηµά σας, αυτή θα ήταν η «ενσυναίσθηση», κάτι που όλοι µας -brands και καταναλωτές- θα πρέπει να την αποκτήσουµε.

Η νέα πραγµατικότητα που φέρνουν media όπως είναι το Tik Tok, απαιτεί από τα brands να δουν πιο ‘‘χαλαρά’’ το image τους και να το «τσαλακώσουν», δείχνοντας την ιστορία πίσω από το brand, το λόγο ύπαρξής τoυ και το πόσο σηµαντικός είναι αυτός. Και αυτό διότι οι πελάτες είναι πλέον περισσότερο ενηµερωµένοι από ποτέ και δεν αγοράζουν απλά ένα προϊόν ή µια υπηρεσία, αγοράζουν µε βάση την εµπειρία που έχουν αποκοµίσει από την αλληλεπίδρασή τους µε το εκάστοτε brand. Συνεπώς, κρίνεται επιτακτική η ανάγκη δηµιουργίας µοναδικού και χρηστικού περιεχοµένου υψηλής ποιότητας, που θα προσδώσει ουσιαστική αξία στους χρήστες. Επιπλέον, τα θέµατα ESG θα βρεθούν πολύ πιο ψηλά στην ατζέντα µας. Το περιβάλλον, αλλά και θέµατα όπως η ουσιαστική αποδοχή και το αγκάλιασµα της διαφορετικότητας, η ισότιµη συµµετοχή όλων σε µια επιχείρηση κ.ά., χρειάζεται να ληφθούν σοβαρά υπόψη και να παρουσιαστούν στους online χρήστες µε ειλικρινή και αυθεντικό τρόπο.

Η «ενσυναίσθηση», λοιπόν, είναι αυτό που λείπει από τον κόσµο µας, και είναι αυτό που τελικά αποζητάµε από τους γύρω µας, πολλές φορές χωρίς ούτε καν να το αντιλαµβανόµαστε.

TAGS: adbusiness