To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Έρχονται οι μετρήσεις διαφημίσεων στο Youtube

Έρχονται οι μετρήσεις διαφημίσεων στο Youtube
Θέμα χρόνου είναι να έρθει και στην Ελλάδα η υπηρεσία μέτρησης ψηφιακών διαφημίσεων στη streaming TV του Youtube (Digital AD Ratings και Total Ad Ratings), όπως επισημαίνει η Nielsen Greece, τονίζοντας ότι προσώρας εφαρμόζεται μόνο στις ΗΠΑ.

Στόχος της υπηρεσίας αυτής είναι να βοηθήσει τους media buyers και media sellers να κατανοήσουν καλύτερα και να επαληθεύσουν τα κοινά, τόσο στις εφαρμογές YouTube όσο και στη YouTube TV σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις (CTV).

Αυτή η νέα υπηρεσία επεκτείνει την ικανότητα της παγκόσμιας εταιρείας μέτρησης και ανάλυσης δεδομένων Nielsen να μετρά το YouTube πέρα από τη συσκευή του Η/Υ και το κινητό και βασίζεται στην επέκταση της σουίτας προϊόντων της Advanced TV, που περιλαμβάνει επίσης τη μέτρηση της Αddressable TV.

Η πρώτη φάση μέτρησης θα ενεργοποιηθεί το α΄ εξάμηνο του 2021, ξεκινώντας από τη YouTube TV και θα επεκταθεί στην εφαρμογή YouTube σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις στις ΗΠΑ λίγο αργότερα, εν όψει των «Digital Upfronts 2021-2022»
TAGS: YouTube