To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΡΤ: Ανάθεση στην Communication Effect

ΕΡΤ: Ανάθεση στην Communication Effect

Η Communication Effect αναδείχθηκε προσωρινή ανάδοχος στον διαγωνισμό, της ΕΡΤ για την προμήθεια υπηρεσιών διαφημιστικής προβολής της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Fb, Instagram) και στην πλατφόρμα YouTube .

To συνολικό ποσό προσφοράς, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται το κόστος της διαφημιστικής δαπάνης και η αμοιβή του αναδόχου ανέρχεται στις 74.152 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.