To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Facebook: Νέα πολιτική για το περιεχόμενο

Facebook: Νέα πολιτική για το περιεχόμενο
Ανανεωμένες πολιτικές για το sharing content από τους publishers

Τα brands, οι celebrity influencers και οι publishers μπορούν από εδώ και στο εξής να εξαργυρώσουν το content που διαμοιράζονται στο Facebook, μέσα από τις διαφοροποιημένες πολιτικές του social δικτύου.

Μέχρι σήμερα, οι publishers που χρησιμοποιούσαν branded content, ενεργούσαν ενάντια στους κανόνες του Facebook, εκτός κι αν είχαν εξασφαλίσει direct έγκριση από το δίκτυο. Το update έχει σαν στόχο να απλοποιήσει το tag-άρισμα των sponsors πίσω από το περιεχόμενο. Οι Verified Facebook Pages, με ένα απλό tick, θα μπορούν να μοιράζουν περιεχόμενο στο Facebook, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών, videos, άρθρων, links, 360 videos και live footage.

"Το branded content αποτελούσε μια από τις πρώτες μορφές τηλεοπτικής διαφήμισης, όταν οι σαπουνόπερες δημιουργήθηκαν και χορηγούνταν από brands τη δεκαετία του '30" ανέφερε το Facebook σε blog post και συνέχισε: "Εξελίχθηκε σε product placement και sponsorships σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, ενώ τώρα περιλαμβάνει ψηφιακό editorial content, που υπογραμμίζει το προϊόν ή την υπηρεσία ενός marketer".

Αναφέρεται πάντως πως τα sponsored profiles και οι cover photos, μαζί με τα pre-roll adverts δεν θα είναι ακόμα αποδεκτά από τις ανανεωμένες branded content πολιτικές.     
TAGS: Facebook