To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Η απάντηση για τη δικαστική αγωγή από την Match

Google: Η απάντηση για τη δικαστική αγωγή από την Match
Αναφορικά με την κατάθεση δικαστικής αγωγής από την Match προς τη Google, η τελευταία εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, αποσαφηνίζοντας την κατάσταση. 
 
Μεταξύ άλλων, η Google αναφέρει ότι η εν λόγω αγωγή αποτελεί «συνέχεια της ιδιοτελούς εκστρατείας στην οποία έχει επιδοθεί η Match Group, προκειμένου να αποφύγει να καταβάλει το αντίτιμο για τη σημαντική αξία που απολαμβάνει μέσω της χρήσης των mobile πλατφορμών».
 
Μάλιστα, τονίζει πως η Match Group «ήδη έχει τραβήξει την προσοχή των Ρυθμιστικών Αρχών για υποθέσεις, όπως παραπλανητικές πρακτικές συνδρομής», προσθέτοντας πως «βάζει το κέρδος πάνω από την προστασία των χρηστών».
 
Αναλυτικά: 

«Πρόκειται απλώς για τη συνέχεια της ιδιοτελούς εκστρατείας στην οποία έχει επιδοθεί η Match Group, προκειμένου να αποφύγει να καταβάλει το αντίτιμο για τη σημαντική αξία που απολαμβάνει μέσω της χρήσης των mobile πλατφορμών, πάνω στις οποίες έχει χτίσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα. Όπως κάθε επιχείρηση χρεώνουμε για τις υπηρεσίες μας και, όπως κάθε υπεύθυνη πλατφόρμα, προστατεύουμε τους χρήστες μας από απάτες και κατάχρηση στις εφαρμογές. 

Η Match Group ήδη έχει τραβήξει την προσοχή των Ρυθμιστικών Αρχών για υποθέσεις, όπως παραπλανητικές πρακτικές συνδρομής. Ως εκ τούτου, με τη συγκεκριμένη  αγωγή εξακολουθεί απλώς να βάζει το κέρδος πάνω από την προστασία των χρηστών. Οι εφαρμογές της Match Group καταβάλουν στο Google Play για τις ψηφιακές συνδρομές, μόλις 15%, που είναι το χαμηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις μεγάλες πλατφόρμες εφαρμογών. 

Αλλά, ακόμα και αν δεν είναι διατεθειμένοι να συμμορφωθούν με τις πολιτικές του Google Play, η ανοιχτή λειτουργία του Android εξακολουθεί να τους παρέχει πολλαπλούς τρόπους για τη διανομή των εφαρμογών τους στους χρήστες Android. Τέτοιοι τρόποι είναι  μέσω άλλων καταστημάτων που διανέμουν εφαρμογές Android, απευθείας στους χρήστες μέσω της ιστοσελίδας τους, ή ως αμιγώς καταναλωτικές εφαρμογές.»


TAGS: Google