To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

LinkedIn: Έξι τρόποι για να προωθήσετε το brand σας

LinkedIn: Έξι τρόποι για να προωθήσετε το brand σας
Το LinkedIn μπορεί να αποτελεί μία από τις δημοφιλέστερες διαδικτυακές πλατφόρμες, με πάνω από 860 εκατομμύρια μέλη, όμως πλέον έχει διανύσει αρκετό δρόμο από την απλή διασύνδεση επαγγελματιών μεταξύ τους.

Σήμερα, το LinkedIn έχει τη δύναμη να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να προωθήσουν τα brand τους σε στοχευμένο κοινό, όπως ιδρυτές εταιριών, υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σε μεγάλες επιχειρήσεις, πιθανούς πελάτες ή μελλοντικά μέλη της ομάδας. Η ενεργή παρουσία στην πλατφόρμα είναι ιδιαίτερα σημαντική στην σημερινή εποχή, όπου τα πάντα έχουν στραφεί στην ψηφιακή εποχή.

Κάτι τέτοιο θα συμβεί εφόσον δείξετε ενδιαφέρον για δημοσιεύσεις ηγετικών προσώπων, αλληλεπιδράτε με περιεχόμενο από το δίκτυο και δημοσιεύετε στο προφίλ σας

Είτε θέλετε να προωθήσετε το brand σας, είτε επιθυμείτε να γίνεται πιο "δημοφιλής" στον ιστοχώρο επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν έξι τρόποι για το σωστό marketing στο LinkedIn.

1) Επιλέξτε ανάμεσα σε προφίλ ή σελίδα

Ένα από τα βασικά ερωτήματα είναι εάν επιθυμείτε να προωθήσετε το προσωπικό σας προφίλ ή μία επαγγελματική σελίδα;

Μία επαγγελματική σελίδα μπορεί να είναι απαραίτητη για τη γενική αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, το προσωπικό σας προφίλ είναι απαραίτητο για την οικοδόμηση της δικής σας αξιοπιστίας στον κλάδο μέσω της ηγεσίας σκέψης, η οποία με τη σειρά της να επηρεάζει θετικά την εικόνα της επιχείρησής σας.

Για παράδειγμα, αν μία εταιρεία έχει ένα επιχειρηματικό προφίλ, το οποίο ενημερώνουμε τακτικά με περιεχόμενο, το ιδανικό θα ήταν να δημιουργήσετε μοναδικές ενημερώσεις πρώτου προσώπου στο προσωπικό σας προφίλ στο LinkedIn, ώστε αυτές να παρουσιάζουν πολύ μεγαλύτερη αφοσίωση.

2)Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας

Πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο, βελτιστοποιήστε το προσωπικό σας προφίλ LinkedIn, ώστε να αντικατοπτρίζει την εικόνα της επωνυμίας που θέλετε να δημοσιεύσετε.

Αρχικά ενημερώστε τη φωτογραφία εξωφύλλου με μια σχετική εικόνα, όπως το λογότυπο της επωνυμίας σας και χρησιμοποιήστε την ενότητα τίτλου για να ενημερώσετε λεπτομερώς τους ενδιαφερόμενους για όσα προσφέρετε. Βεβαιωθείτε ότι η ενότητα "Σχετικά με" είναι ενημερωμένη και επισημαίνει τα βασικά στοιχεία που θέλετε να γνωρίζουν οι άνθρωποι για την επωνυμία σας. Επίσης εάν δημιουργήσατε μια σελίδα για την επιχείρηση, συνδέστε την μέσω link.

Υπάρχουν επίσης πολλές ενότητες μέσα σε ένα προφίλ όπου μπορείτε να προσαρμόσετε για να επισημάνετε τη δουλειά που έχετε κάνει, τις δημοσιεύεις που σας αφορούν ή τα βραβεία που έχετε κερδίσει. Μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε άβολα να μοιράζεστε πράγματα για την επιχείρησή σας, αλλά η αυτοπροβολή είναι απαραίτητη.

3)Στείλτε προσωπικές προσκλήσεις

Η σύνδεση με άλλους χρήστες αποτελεί ουσιαστικό μέρος της οικοδόμησης ενός επαγγελματικού δικτύου στο LinkedIn, όμως αντί να πατήσετε απλώς "Σύνδεση", σκεφτείτε να κάνετε την πρόσκλησή σας πιο ελκυστική με ένα έξυπνο μήνυμα. Με αυτό τον τρόπο υπενθυμίζετε σε ένα άτομο ότι ίσως γνωρίζεστε ή, αν δεν γνωρίζετε, του δείχνετε τον λόγο για τον οποίο θέλετε να συνδεθείτε. Η ενσωμάτωση ενός ανθρώπινου στοιχείου, όπως ένα μήνυμα, οδηγεί σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία πιο ουσιαστικών συσχετισμών.

4)Δημοσιεύστε με συνέπεια

Η τακτική δημοσίευση περιεχομένου βοηθά να τοποθετηθείτε ως εμπειρογνώμονες στον κλάδο σας, κάτι που ενισχύει τελικά την αξιοπιστία του brand σας. Υπάρχουν δύο επιλογές για τη δημοσίευση περιεχομένου στο LinkedIn: αναρτήσεις ή πιο αναλυτικά άρθρα. Τα άρθρα σάς επιτρέπουν να μοιράζεστε θέματα μακράς μορφής, ενώ οι αναρτήσεις συνήθως προορίζονται για γρήγορες συμβουλές, πληροφορίες ή απόψεις σχετικά με μια πρόσφατη τάση.

5)Μην ξεχνάτε τα hastags

Τα hashtags δεν προορίζονται για το Instagram, το Twitter και το TikTok. Στο LinkedIn, τα hashtags αποτελούν ένα εργαλείο που βοηθάει το περιεχόμενό σας να εμφανίζεται σε περισσότερα άτομα. Εάν δεν ξέρετε ποια hashtags να χρησιμοποιήσετε, δοκιμάστε ιστότοπους όπως το Webmatrics ή το RiteTag, οι οποίοι θα δημιουργήσουν τα hashtags με την κορυφαία απόδοση για την ανάρτησή σας με βάση σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Η υπερβολική χρήση των hastags θα μπορούσε να έχει αρνητικό αποτέλεσμα για τη δημοσίευσή σας, καθώς θα θεωρηθεί ανεπιθύμητη. Ένα ή δύο είναι αρκετά για να δώσετε "ένταση" αποτελεσματικά την άποψή σας.

6)Ασχοληθείτε με άλλους στον κλάδο σας

Στο τέλος της ημέρας, το LinkedIn είναι μια πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επομένως είναι λογικό να είστε κοινωνικοί με το δίκτυο που έχετε δημιουργήσει. 

Κάθε φορά που δημοσιεύετε, φροντίστε να απαντήσετε σε τυχόν σχόλια που λαμβάνετε και να συνεχίσετε τη συζήτηση. Σχολιάστε και μοιραστείτε τις πληροφορίες σας ή ενημερώστε τους άλλους για το τι βρήκατε πολύτιμο στις αναρτήσεις τους.

Μοιράζοντας τακτικά περιεχόμενο, βελτιστοποιώντας το προφίλ σας ώστε να αντικατοπτρίζει την επωνυμία σας και αλληλεπιδρώντας με άλλους στον κλάδο σας, το LinkedIn μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να υπογραμμίσετε τη θέση σας ως ηγέτης σκέψης που αξίζει να ακολουθήσετε.

TAGS: LinkedIn