To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Με λιγότερα data το απόρητο στο νέο διαφημιστικό οικοσύστημα της Meta

Με λιγότερα data το απόρητο στο νέο διαφημιστικό οικοσύστημα της Meta

Η Meta δεσμεύεται να δώσει στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους στη διαφήμιση, καθώς η εταιρεία αναζητά ανταπόκριση σε ολόκληρη τη βιομηχανία για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Η Meta θα δημιουργήσει ένα διαφημιστικό οικοσύστημα που θα βασίζεται σε λιγότερα δεδομένα, καθώς ο κολοσσός των social media θέλει να προωθήσει στην ατζέντα του την προστασία της ιδιωτικότητας. Η EMEA director of Global Customer Marketing, Carrie Timms, εξήγησε πως το brand συνειδητοποιεί ότι οι άνθρωποι ανησυχούν περισσότερο για τα δεδομένα στη διαφήμιση από ποτέ και αυτό πρέπει να είναι «προτεραιότητα» για τους επαγγελματίες του marketing προκειμένου να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
«Οι έμποροι πρέπει πρώτα να εξασφαλίσουν την εμπιστοσύνη των ανθρώπων, η εμπιστοσύνη πρέπει να είναι προτεραιότητα τους και είναι σίγουρα προτεραιότητα για εμάς εδώ στη Meta, που γνωρίζουμε ότι το διαφημιστικό τοπίο αλλάζει», πρόσθεσε η Timms, μιλώντας στο Meta’s Social Trends and Shaping Business in 2022 and Beyond event, στις 14 Δεκεμβρίου.

TAGS: Facebook, Data