To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Meta: Μειώνεται το μερίδιό της στην αγορά διαφημίσεων

Meta: Μειώνεται το μερίδιό της στην αγορά διαφημίσεων
Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεπέρασε τις δαπάνες αναζήτησης στην αρχή του έτους, αλλά τα προβλήματα αυξάνονται για τον μεγαλύτερο αποδέκτη των εν λόγω κερδών.
 
Συγκεκριμένα, η Meta αντιμετώπισε ιδιαίτερες προσκλήσεις όσον αφορά τις διαφημίσεις, ιδίως με την ενημέρωση των στοιχείων απορρήτου της Apple αλλά και τα δημοσιεύματα αναφορικά με την πολιτική του Facebook όσον αφορά τις διαφημίσεις. Μάλιστα, οι αναλυτές προβλέπουν ότι η Meta θα έχει μηδενική ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο, εταιρεία που από το 2007 γνωρίζει σχεδόν αδιάκοπη ανάπτυξη από τότε που άρχισε να έχει έσοδα μέσω διαφημίσεων.
  
Με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Mark Zuckerberg να έχει φαινομενικά επικεντρωθεί στο metaverse, μια νέα ηγετική ομάδα θα χρειαστεί να αποκαταστήσει την ανάπτυξη αναδημιουργώντας τη διαφημιστική υποδομή του Facebook, την στιγμή που η πλατφόρμα αντιμετωπίζει ζητήματα φήμης και γήρατος της βάσης χρηστών. 
  
Η εταιρεία ερευνών Omdia προβλέπει ότι η Meta θα σημειώσει ανάπτυξη 16% για όλο το 2022, από 37% αύξηση το 2021. Προβλέπει επίσης ότι το μερίδιο της Meta στα παγκόσμια καθαρά έσοδα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις θα μειωθεί για πρώτη φορά το 2022. Η πλατφόρμα Rockerbox αναφέρει ότι το μερίδιο της Meta στις δαπάνες των πελατών ήταν 29,9% το 1ο τρίμηνο σε σύγκριση με 38,6% ένα χρόνο νωρίτερα.
 
Η Meta αναφέρει σχετικά: «Πιστεύουμε ότι οι πλατφόρμες μας προσφέρουν στις επιχειρήσεις τους καλύτερους τρόπους σύνδεσης με ανθρώπους, επομένως επικεντρωνόμαστε στην επιτυχή εκτέλεση των μακροπρόθεσμων σχεδίων μας».

TAGS: Facebook