To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nielsen: Πρώτο το Instagram στις προτιμήσεις των brands

Nielsen: Πρώτο το Instagram στις προτιμήσεις των brands

Η Nielsen δημοσιοποίησε για πρώτη φορά το διεθνές Nielsen Influencer Marketing Report, “Building Better ConnectionsUsing Influencers to Grow Your Brand”, χρησιμοποιώντας το εργαλείο της, “InfluenceScope, το οποίο επιτρέπει την επιλογή, προ-αξιολόγηση και μέτρηση του τέλειου συνδυασμού των Influencers και πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για την ενίσχυση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής.

Τα τελευταία χρόνια, πολλά brands δαπανούν μεγάλα ποσά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στρέφονται στους Influencers, ώστε να δημιουργήσουν πιο προσωπική και πιο κερδοφόρα σύνδεση με τους καταναλωτές.

Το Influencer Marketing Report της Nielsen, αποτυπώνει τάσεις και insights για το τρέχον, πολύπλοκο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τον πληθυσμό των Influencers στις τρεις ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιούν περισσότερο: Instagram, TikTok και YouTube, παρέχοντας πληροφορίες για τα εξής:

  • Ποιοι είναι οι Influencers.
  • Ποια είναι τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά.
  • Ποια η παγκόσμια κατανομή τους.
  • Ποια είναι τα Engagement Rate Benchmarks ανά μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
  • Πώς εξελίσσεται το Influencer Marketing.
  • Πώς οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν τις κατάλληλες προσωπικότητες για να προωθήσουν το μήνυμά τους στο στοχευμένο κοινό. 
  • Πώς μπορουν οι διαφημιζόμενοι να μετρήσουν την απόδοση των influencer marketing καμπανιών

Ακολουθούν τα benchmarks σχετικά με τον δείκτη “engagement rate”, καθώς και τα χαρακτηριστικά κάθε ψηφιακής πλατφόρμας, όπως παρουσιάζονται στο Influencer Marketing Report της Nielsen:


Engagement Rate Benchmarks

Το “Engagement Rate” (engagements/influencers’ followers) αποτελεί έναν από τους βασικούς δείκτες αξιολόγησης της απόδοσης των Influencer Marketing καμπανιών, καθώς δείχνει το ποσοστό αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο.

Η Nielsen για πρώτη φορά δημοσιοποιεί benchmarks του δείκτη στα τρία μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Instagram, TikTok και Youtube.

To Instagram, αποτελεί την πλατφόρμα με τους περισσότερους χρήστες παγκοσμίως και είναι πρώτο στις προτιμήσεις των brands για την δημιουργία διαφημιστικού περιεχομένου. Συνεπώς, έχει κανονική κατανομή engagement rate και δεν υπάρχει πόλωση. Σχεδόν 50% των Influencers στο Instagram, έχουν 2-10% Engagement Rate.

To TikTok αποτελεί την πιο νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και έχει μια ραγδαία ανάπτυξη χωρίς όμως να έχει φτάσει ακόμη την δημοτικότητα του Instagram. Αυτό που προκαλεί περισσότερο εντύπωση με το συγκεκριμένο μέσο, είναι η ικανότητα του να δημιουργεί engagement, καθώς αποτελεί την πλατφόρμα με το μεγαλύτερο αριθμό Influencers που έχουν engagement rate πάνω από 20%.

Το YouTube είναι κυρίως μία πλατφόρμα με video μεγάλης διάρκειας και πάνω από 60% των influencers έχει 0%-1% engagement rate.

Να σημειωθεί ότι με τον όρο engagements εννοούμε τα likes & comments των posts. Τα views, που αποτελούν τον βασικό δείκτη αλληλεπίδρασης του YouTube, δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτή την μέτρηση.

 

Οι Influencers στα διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Κάθε πλατφόρμα παρουσιάζει ιδιαιτερότητες και διαφοροποιήσεις, οι οποίες μπορούν να παρατηρηθούν τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και σε επίπεδο χρηστών.


TAGS: Instagram