To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Social Media: Θα ξεπεράσει τα 300 δισ. δολάρια η δαπάνη

Social Media: Θα ξεπεράσει τα 300 δισ. δολάρια η δαπάνη
Με 4,7 δισεκατομμύρια χρήστες το 2022, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει η μεγαλύτερη αγορά για advertisers και brands που αναζητούν να προ- ωθήσουν τις επιχειρήσεις τους.

Από το 2020, το χρηματικό ποσό που επενδύουν οι οργανισμοί στις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ), έχει υπερδιπλασιαστεί και συνεχίζει να αυξάνεται.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το AugustaFreePress.com, οι παγκόσμιες δαπάνες για διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρόκειται να ξεπεράσουν τα 300 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024, μια αύξηση 33% σε δύο χρόνια. Σύμφωνα με έρευνα της Statista, μεταξύ 2019 και 2020, η δαπάνη στις διαφημίσεις στα social media αυξήθηκε κατά 35% στα 130 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Το 2021, ο αριθμός αυτός εκτινάχθηκε στα 183,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μέχρι το τέλος του 2022, οι δαπάνες για τις εν λόγω διαφημίσεις προβλέπεται να γνωρίσουν αύξηση 42 δισ. δολάρια, στα 226 δισ. παγκοσμίως. Μάλιστα, οι εταιρείες θα συνεχίσουν να αυξάνουν τους προϋπολογισμούς για διαφημίσεις στα social media, οδηγώντας σε αύξηση σχεδόν 77 δισ. δολαρίων τα επόμενα δύο χρόνια.

Μέχρι το 2025, οι διαφημίσεις στα εν λόγω μέσα θα αποφέρουν 332 δισ. δολάρια παγκοσμίως. Η ίδια έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι η μέση δαπάνη ανά χρήστη αναμένεται να αυξηθεί κατά 23% τα επόμενα δύο χρόνια, από 44,2 δολάρια σε 54,7 δολάρια. Επίσης, οι διαφημίσεις για κινητές συσκευές θα αντιπροσωπεύουν το 83% των συνολικών εσόδων, από το 82% φέτος. Όσον αφορά την αγορά, οι πλατφόρμες της Meta εξακολουθούν να κυριαρχούν στην αγορά διαφημίσεων στα social media, με μερίδιο 45%. Ακολουθεί το ByteDance με μερίδιο αγοράς 25%. Τα Snapchat, LinkedIn και Tencent ακολουθούν με μερίδιο 5% το καθένα.
TAGS: Social Media