To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα social media το είχαν προβλέψει...

Τα social media το είχαν προβλέψει...
Τα social media προέβλεψαν επιτυχώς το αποτέλεσμα των Αμερικανικών εκλογών, όπως γράφει ο Andre van Loon, εresearch and insight director της We are Social σε άρθρο του στο campaign


Η Αμερική έχει νέο πρόεδρο και δεν είναι άλλος από τον Ντόναλντ Τραμπ. Με την εκλογή του οι δημοσκόποι «χρεώθηκαν» άλλη μία αποτυχία αφού δεν κατάφεραν να προβλέψουν την ήττα της Χίλαρι Κλίντον, ενώ αν πάμε λίγους μήνες πίσω δεν είχαν επίσης προβλέπει την επικράτηση του Brexit στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Αν έριχνε κάποιος μία ματιά το τελευταίο διάστημα έως και την 1η Νοεμβρίου στα προφίλ του Ντόναλτ Τραμπ και της Χίλαρι Κλίντον στα social media τα συμπεράσματα που θα έβγαζε θα ήταν εντελώς διαφορετικά από εκείνα των δημοσκοπήσεων αλλά και το κλίμα που προέβαλαν τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας.

Ο Τραμπ προηγούνταν της Χίλαρι σε κάθε μέτρηση των social media. Στον αριθμό των αναρτήσεων, τη θετική αλληλεπίδραση, το sharing κ.α. Ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ «κλείδωσε» 16,3 εκατ. «likes» και «loves» στο περιεχόμενο την περασμένη εβδομάδα σε σύγκριση με τα 13,1 εκατ. της Χίλαρι. Επίσης, οι αναρτήσεις του έγιναν share 2,8 εκατ. φορές, ενώ της Χίλαρι Κλίντον 2,1 εκατ.

Μάλιστα, τις τελευταίες ημέρες αξιοσημείωτο ήταν το γεγονός ότι η Χίλαρι Κλίντον πολλαπλασίασε τον αριθμό των αναρτήσεών της στα social media. Πιο συγκεκριμένα, «πόσταρε» 266 φορές στα κοινωνικά δίκτυα σε σχέση με τον Τραμπ, ο οποίος «πόσταρε» 204 φορές. Πρώτη της προτίμηση ήταν το Twitter μετά το Facebook και λιγότερο το Instagram και το You Tube. Στις περισσότερες αναρτήσεις της προέτρεπε τους Αμερικανούς να ψηφίσουν και να ενθαρρύνουν γνωστούς και φίλους να κάνουν και εκείνοι το ίδιο.

Ωστόσο, αν και ο Τραμπ είχε μικρότερη «παρουσία» στα social media την περασμένη εβδομάδα συγκέντρωσε 28,4 εκατ. followers στα κοινωνικά του προφίλ, ενώ η Χίλαρι μόλις 21,8 εκατ.
 
Η αλήθεια είναι ότι υπήρχε αρκετός αρνητισμός για τον Τραμπ. Αλλά το απολογητικό του βίντεο για τα σχόλιά του κατά των γυναικών «κέρδισε» 435.000 likes στο Facebook. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα hashtags που χρησιμοποίησε περισσότερο ήταν τα: #MakeAmericaGreatAgain,  #MAGA, #DrainTheSwamp και #CrookedHillary. Το πιο χαρακτηριστικό hashtag της Κλίντον ήταν το #ImWithHer.