To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: Η Katie Riccio Puris νέα head of global brand and creative

TikTok: Η Katie Riccio Puris νέα head of global brand and creative
Το TikTok επέλεξε την Katie Riccio Puris ως head of global brand and creative, σύμφωνα με post του LinkedIn.

Θα αναλάβει το νέο ρόλο μετά το ρόλο της ως managing director στο TikTok και global head of business marketing για πάνω από ένα χρόνο, όπου βοήθησε στο λανσάρισμα του creative lab, TikTok for Business ενώ ηγήθηκε της B2B marketing στρατηγικής για την πλατφόρμα.

Στο νέο της ρόλο, η Puris θα ηγηθεί του B2C marketing για το TikTok και θα αναφέρεται στον Nick Tran, head of global marketing. Εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να αναφέρει περισσότερες πληροφορίες επάνω στο ρόλο της Puris. Τον τελευταίο χρόνο, το TikTok έφτασε τους 689 εκατομμύρια users διεθνώς και η αξία του υπολογίζεται στα 50 δισεκατομμύρια δολάρια.

 Στο post στο LinkedIn, η Puris έγραψε: «Είμαστε στις πρώτες μέρες της οικοδόμησης του global brand μας και να παραδίνουμε το είδος της creative δουλειάς που είναι ξεχωριστό TikTok. Είμαι τόσο ευγνώμων για τις ομάδες που ηγήθηκαν της πορείας μέχρι τώρα και είμαι τόσο ενθουσιασμένος που συμμετέχω σε αυτό το ξεχωριστό γκρουπ από creatives στο μοναδικό ταξίδι που ανοίγεται μπροστά μας».