To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Twitter: Οι εκδότες θα μπορούν πλέον να χρεώνουν τους χρήστες

Twitter: Οι εκδότες θα μπορούν πλέον να χρεώνουν τους χρήστες
Ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Elon Musk, δήλωσε ότι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέψει στους εκδότες μέσων ενημέρωσης να χρεώνουν τους χρήστες ανά άρθρο, κάνοντας λόγο για κέρδος τόσο για το κοινό όσο και για τους οργανισμούς μέσων ενημέρωσης.

Η λειτουργία, που θα τεθεί σε εφαρμογή μέσα στον Μάιο, θα επιτρέψει στους χρήστες που δεν «εγγράφονται σε μηνιαία συνδρομή να πληρώνουν υψηλότερη τιμή ανά άρθρο όταν θέλουν να διαβάσουν ένα περιστασιακά», έγραψε στο Twitter ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Musk είχε δηλώσει ότι το Twitter θα λαμβάνει μερίδιο 10% στις συνδρομές περιεχομένου μετά τον πρώτο χρόνο, σημειώνοντας ότι η εταιρεία δεν θα λαμβάνει κάτι για τους πρώτους 12 μήνες. Οι συνδρομές αυτές περιλαμβάνουν κείμενα μεγάλης έκτασης και πολύωρα βίντεο

Από τότε που ανέλαβε την εταιρεία κοινωνικών μέσων τον Οκτώβριο, παρατηρεί ο Guardian, ο Musk έφερε αλλαγές σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τα έσοδα του Twitter, αφότου η πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είδε τα διαφημιστικά έσοδα να πέφτουν πέρυσι πριν την εξαγορά.

Υπό την ιδιοκτησία του Musk, το Twitter μείωσε το εργατικό δυναμικό του από 7.500 άτομα σε περίπου 1.500, γεγονός που οδήγησε σε φόβους ότι τα πρότυπα ελέγχου περιεχομένου και η ικανότητά του να συμμορφώνεται με τα επερχόμενα ευρωπαϊκά πρότυπα θα υποβαθμίζονταν.

Το Twitter έχει επανειλημμένα προειδοποιηθεί ότι δεν είναι έτοιμο για το νέο καθεστώς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη ρύθμιση των ψηφιακών πλατφορμών, με τους παραβάτες να κινδυνεύουν με πρόστιμο 6% του παγκόσμιου κύκλου εργασιών και, στις πιο ακραίες περιπτώσεις, με προσωρινή αναστολή της υπηρεσίας.

Σύμφωνα με τους κανόνες για τις μεγάλες πλατφόρμες, πρέπει να διενεργούν ετήσιες αξιολογήσεις κινδύνου περιγράφοντας τους κινδύνους επιβλαβούς περιεχομένου, όπως η παραπληροφόρηση, ο μισογυνισμός, οι βλάβες σε παιδιά και η χειραγώγηση των εκλογών. Τα συστήματα ελέγχου περιεχομένου και τα μέτρα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή για τον μετριασμό αυτών των κινδύνων θα ελέγχονται επίσης από την ΕΕ.

Οι πλατφόρμες θα απαγορεύεται επίσης να δημιουργούν προφίλ παιδιών-χρηστών για τις εταιρείες ώστε να τους στοχεύουν με διαφημίσεις. Οι πλατφόρμες στις οποίες μπορούν να έχουν πρόσβαση οι ανήλικοι πρέπει επίσης να θεσπίσουν μέτρα για την προστασία της ιδιωτικότητας και την ασφάλειά τους. Οι χρήστες πρέπει επίσης να μπορούν να αναφέρουν εύκολα παράνομο περιεχόμενο.