To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

YouTube Shorts: Tρίτη πιο δημοφιλής πλατφόρμα για διαφήμιση στις ΗΠΑ

YouTube Shorts: Tρίτη πιο δημοφιλής πλατφόρμα για διαφήμιση στις ΗΠΑ

Σε μόλις τρία χρόνια, η πλατφόρμα YouTube Shorts συγκέντρωσε περισσότερους από δύο εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και έγινε μία από τις κορυφαίες επιλογές των marketers στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν το νεανικό κοινό.

Σύμφωνα με ευρήματα που παρουσιάστηκαν από το OnlyAccounts.io, το YouTube Shorts είναι η τρίτη πιο δημοφιλής πλατφόρμα για διαφήμιση στις ΗΠΑ, με συμμετοχή 43% μεταξύ των marketers.

Τα YouTube Shorts είναι η τρίτη κορυφαία επιλογή για social media διαφημίσεις μετά το TikTok και τα Instagram Reels.

Οι κολοσσοί των social media τα τελευταία χρόνια μάχονταν για το ποιος θα κερδίσει στον πόλεμο των video σύντομης διάρκειας, μιας και η παγκόσμια ζήτηση για αυτού του τύπου το περιεχόμενο έχει εκτιναχθεί. Μολονότι ακόμα βρίσκεται πίσω από το Facebook και το Instagram -τα δύο κορυφαία ονόματα στην αγορά των short video-, τα YouTube Shorts έχουν γνωρίσει μια εντυπωσιακή αύξηση στους ενεργούς χρήστες.

Σύμφωνα με data από το YouTube και το TechCrunch, η πλατφόρμα short video του YouTube έχει αυξήσει την τηλεθέασή του κατά 33% χρόνο με τον χρόνο έχοντας συγκεντρώσει περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες. Μία τόσο θεαματική ανάπτυξη δεν προξενεί καμία έκπληξη καθώς γνωρίζουμε πως αυτή η λειτουργία έχει εξελιχθεί σε ουσιαστικό μέρος της γενικότερης YouTube εμπειρίας για την πλειοψηφία των χρηστών. Το TikTok παρέμεινε η πιο δημοφιλής επιλογή, καθώς τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δηλώνουν πως οι μεγαλύτεροί τους πελάτες διαφημίζονται εκεί. Τα Instagram Reels της Meta βαθμολογήθηκαν ως η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή με ποσοστό 67% μεταξύ των συμμετεχόντων.

Ο κόσμος αφιερώνει παραπάνω από 27 ώρες τον μήνα στο YouTube.

Εκτός από την αυξανόμενη δημοτικότητά του στον χώρο των social media και ανάμεσα στους marketers, το YouTube γνώρισε μια εξίσου σημαντική αύξηση στην μέση διάρκεια χρήσης της εφαρμογής του. Σύμφωνα με την έκθεση Digital Global Overview, οι χρήστες Android παγκοσμίως δαπανούν κατά μέσο όρο 27 ώρες και 26 λεπτά τον μήνα βλέποντας YouTube ή τέσσερις ώρες παραπάνω σε σχέση με πέρυσι.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το YouTube είναι η μόνη πλατφόρμα κοντά στο TikTok, με μέσο χρόνο χρήσης 33 ώρες και 3 λεπτά ή αλλιώς 10 ώρες παραπάνω σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ακολουθούν το Facebook και το Instagram, με 18 ώρες και 50 λεπτά και 14 ώρες και 50 λεπτά αντίστοιχα.