To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

SPC: Ο Στέλιος Νικολακάκης νέος Head of Digital

SPC: Ο Στέλιος Νικολακάκης νέος Head of Digital

Το SPC συνεχίζει να μετασχηματίζεται ως Commercial Marketing Agency κι επιταχύνει την ανάπτυξη του digital τμήματός του.

Ο Σ. Νικολακάκης, έχοντας 16+ χρόνια εμπειρίας στο δημιουργικό εταιριών όπως Publicis, Tribal DDB, Isobar, Soho Square, αλλά και στο business & management της Advengers για 7 χρόνια,  με hands-on στρατηγική και αποδεδειγμένα αποτελέσματα σε μεγάλες καμπάνιες και διεθνή brands, έρχεται να μεγιστοποιήσει τον ψηφιακό παλμό του SPC.

«Η σύνδεση φυσικού και ψηφιακού είναι στρατηγική μας προτεραιότητα και η άφιξη του Στέλιου είναι κομβική για την ενίσχυση του digital οικοσυστήματός μας και σηματοδοτεί μια νέα εποχή: phygital εμπειρίες, data-driven στρατηγικές και ολιστική ενσωμάτωση του digital mindset, προσαρμοσμένη σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο και phygital πλέον κόσμο», δήλωσε ο Π. Ιμιρζιάδης, CEO του SPC.