Στα 35 δισ. δολάρια το digital ad fraud
Οι διαφημιζόμενοι αναμένουν να χάσουν συνολικά 35 δισ. δολάρια φέτος εξαιτίας του ad fraud, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της εταιρείας Cheq, σε συνεργασία με τον οικονομολόγο και καθηγητή του Πανεπιστημίου της Bαλτιμόρης, Roberto Cavazos.
Πρόκειται για ζημιά κατά 17% μεγαλύτερη σε σχέση με το 2019, όπως προκύπτει από τη μελέτη που ανέλυσε τρισεκατομμύρια συναλλαγών που πραγματοποιούνται σε μηνιαία βάση μεταξύ 15.000 επιχειρήσεων.
Παρά λοιπόν τη σημαντική άνοδο της διαφημιστικής επένδυσης στο digital σε παγκόσμιο επίπεδο, το ποσό των 35 δισ. δολαρίων που αναφέρθηκε, σημαίνει πως τα χρήματα που χάνονται εξαιτίας απάτης στο χώρο του digital advertising, που σαν βιομηχανία υπολογίζεται πως αγγίζει τα 333 δισ. δολάρια, είναι περισσότερα από εκείνα που χάνονται κάθε χρόνο λόγω απάτης στο χώρο των πιστωτικών καρτών, που οι ετήσιες δραστηριότητές του υπολογίζονται περί τα 3,32 τρισ. δολάρια.
Ο βασικός λόγος για αυτό φαίνεται πως είναι η έλλειψη αρκετών κανονισμών και προληπτικών μέτρων σχετικά με την απάτη στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης, σε αντίθεση με όσα ισχύουν σε άλλους πιο εδραιωμένους τομείς.
Επίσης, από την έρευνα προκύπτει πως η όξυνση του προβλήματος οφείλεται και στο γεγονός πως το digital ad fraud είναι εξαιρετικά περίπλοκο και περιλαμβάνει πολλούς «παίκτες» με αντικρουόμενα συμφέροντα.
Ακόμα, καταγράφεται συνεχής ανανέωση των τρόπων απάτης, ενώ η περίοδος που βιώνουμε μάλλον λειτούργησε επικουρικά, καθώς όπως κάθε άλλη μορφή απάτης και το digital ad fraud αυξάνεται σε περιόδους ύφεσης.
Πρόκειται για ζημιά κατά 17% μεγαλύτερη σε σχέση με το 2019, όπως προκύπτει από τη μελέτη που ανέλυσε τρισεκατομμύρια συναλλαγών που πραγματοποιούνται σε μηνιαία βάση μεταξύ 15.000 επιχειρήσεων.
Παρά λοιπόν τη σημαντική άνοδο της διαφημιστικής επένδυσης στο digital σε παγκόσμιο επίπεδο, το ποσό των 35 δισ. δολαρίων που αναφέρθηκε, σημαίνει πως τα χρήματα που χάνονται εξαιτίας απάτης στο χώρο του digital advertising, που σαν βιομηχανία υπολογίζεται πως αγγίζει τα 333 δισ. δολάρια, είναι περισσότερα από εκείνα που χάνονται κάθε χρόνο λόγω απάτης στο χώρο των πιστωτικών καρτών, που οι ετήσιες δραστηριότητές του υπολογίζονται περί τα 3,32 τρισ. δολάρια.
Ο βασικός λόγος για αυτό φαίνεται πως είναι η έλλειψη αρκετών κανονισμών και προληπτικών μέτρων σχετικά με την απάτη στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης, σε αντίθεση με όσα ισχύουν σε άλλους πιο εδραιωμένους τομείς.
Επίσης, από την έρευνα προκύπτει πως η όξυνση του προβλήματος οφείλεται και στο γεγονός πως το digital ad fraud είναι εξαιρετικά περίπλοκο και περιλαμβάνει πολλούς «παίκτες» με αντικρουόμενα συμφέροντα.
Ακόμα, καταγράφεται συνεχής ανανέωση των τρόπων απάτης, ενώ η περίοδος που βιώνουμε μάλλον λειτούργησε επικουρικά, καθώς όπως κάθε άλλη μορφή απάτης και το digital ad fraud αυξάνεται σε περιόδους ύφεσης.
