Στην Kevin+Marshall τα τυροκομεία της Οικογένειας Διβάνη
Τα τυροκομεία της Οικογένειας Διβάνη ανέθεσαν την επικοινωνία των προϊόντων τους στην εταιρία 360ο επικοινωνίας Kevin+Marshall, έπειτα από σχετική διερεύνηση της αγοράς. Η καμπάνια θα απλωθεί κατά βάση στα ψηφιακά μέσα, αξιοποιώντας την διεισδυτικότητα που αυτά επιδεικνύουν στα κοινά-στόχους.
Το μήνυμα, βασισμένο στην μεγάλη παράδοση της οικογένειας στη τυροκομικά και στην υψηλή ποιότητα του γάλακτος, αναδεικνύει τη μοναδική γεύση των προϊόντων Διβάνης.
Η Άννα Σερέγκου, Creative Director της Kevin+Marshall, δήλωσε: «Από την έρευνα που έκανε η εταιρία μας, αποδείχτηκε ότι όσοι δοκιμάζουν τα τυριά Διβάνης δεν τα αλλάζουν και αυτό αποτυπώνεται στη δημιουργική μας προσέγγιση για την Digital επικοινωνία, Τυροκομεία Διβάνης, πολύυυυ τυρί!»
Το μήνυμα, βασισμένο στην μεγάλη παράδοση της οικογένειας στη τυροκομικά και στην υψηλή ποιότητα του γάλακτος, αναδεικνύει τη μοναδική γεύση των προϊόντων Διβάνης.
Η Άννα Σερέγκου, Creative Director της Kevin+Marshall, δήλωσε: «Από την έρευνα που έκανε η εταιρία μας, αποδείχτηκε ότι όσοι δοκιμάζουν τα τυριά Διβάνης δεν τα αλλάζουν και αυτό αποτυπώνεται στη δημιουργική μας προσέγγιση για την Digital επικοινωνία, Τυροκομεία Διβάνης, πολύυυυ τυρί!»
