
CU: Νέα σειρά data και υπηρεσιών
Το CU αλλάζει σελίδα και ανοίγεται σε νέα δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο CU αλλάζει σελίδα και ανοίγεται σε νέα δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Ε. Τζελέπης αναλαμβάνει καθήκοντα Οικονομικού Διευθυντή της Forthnet A.E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤιμώμενο Μουσείο του 2018 για την Ελλάδα, ανακηρύχθηκε το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ, από το Ελληνικό Τμήμα του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα οικονομικά της αποτελέσματα για το 12μηνο του 2017 παρουσίασε η Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη περισσότεροι συνδρομητές επέλεξαν να ανταλλάξουν εορταστικά μηνύματα μέσω Internet και να μοιραστούν τις καλύτερες στιγμές των διακοπών τους στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ23 telecom experts συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανάπτυξης στελεχών “The WIND mBA” σε συνεργασία με το ALBA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω κινητού τηλεφώνου αντάλλαξαν ευχές τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς οι συνδρομητές της WIND, οι οποίοι αξιοποίησαν στο έπακρο τις δυνατότητες του δικτύου 4G της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone Ελλάδας ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την εταιρεία Φυσικό Αέριο Αττικής για την εμπορία υπηρεσιών φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος, μέσα από την αλυσίδα λιανικής των καταστημάτων Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπεριόριστη ασύρματη πρόσβαση στο internet θα απολαμβάνουν οι επισκέπτες των κτιρίων του Μουσείου Μπενάκη στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τη Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δημόσιας προσφοράς και ιδιωτικής τοποθέτησης των μετατρέψιμων ομολογιών της, μέσω της οποίας αντλήθηκε το ποσό των 70 εκατ. ευρώ, οι πιστώτριες τράπεζες της Forthnet αποτελούν και τυπικά μέτοχοί της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 2GB δώρο, το νέο myF2G App δίνει «φωνή» σε όλους τους χρήστες της καρτοκινητής F2G για να εκφράσουν όλα όσα αισθάνονται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Free Business Mondays» για τους συνδρομητές Κινητής COSMOTE Business
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory