
Ποιος τελικά «χρεώνει» για την κλήση στο 1142;
Διάφορα δημοσιεύματα σχετικά με χρεώσεις στη γραμμή ενημέρωσης και βοήθειας (1142) για τον αντικαπνιστικό νόμο είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάφορα δημοσιεύματα σχετικά με χρεώσεις στη γραμμή ενημέρωσης και βοήθειας (1142) για τον αντικαπνιστικό νόμο είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ COSMOTE TV στηρίζει για 3η συνεχή χρονιά, ως Μεγάλος Χορηγός, το επετειακό 60ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που έχει αναδειχθεί σε έναν από τους δημοφιλέστερους κινηματογραφικούς θεσμούς της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιοι αναλαμβάνουν στις διευθύνσεις Consumer Services & Business Development, Sales & Business Services και Technology & Customer Care.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανθεκτικότητά της επιβεβαίωσε η Forthnet στο 6μηνο με τη διατήρηση του EBITDA στα περσινά επίπεδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι συνδρομητές πλέον μπορούν να απολαμβάνουν υπερτετραπλάσιες ταχύτητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κίνηση αυτή αλλάζει τις ισορροπίες όχι μόνο για την Forthnet, αλλά και για όλη την ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι σημαίνει η σημερινή κίνηση του τραπεζών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία στρατηγική απόφαση, στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού των προτεραιοτήτων και των αναπτυξιακών πλάνων του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική αύξηση σημείωσε και φέτος η κίνηση δεδομένων στο Δίκτυο 4G και 4G+ της WIND τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών της χώρας, συνέχισε να αναπτύσσεται δυναμικά σε όλη την Ελλάδα και κατά το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι παραπλανητικές διαφημίσεις με τις οπτικές ίνες ενδέχεται να υπονομεύσουν τους βασικούς στόχους της παροχής κινήτρων για επενδύσεις στο δίκτυο υψηλής χωρητικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία συνεργασία που κρατάει περισσότερα από 15 χρόνια αποτελεί αυτή μεταξύ της Nova και της Praktiker Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory