Το Storiya 2.0 φέρνει την εμπειρία των Social Stories
Η εταιρεία ψηφιακής τεχνολογίας EngageYa ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία του StoriYa, το οποίο επιτρέπει στους εκδότες περιεχομένου να αναπτύξουν το δημοφιλές αυτό κοινωνικό μοντέλο των «Stories» στα mobile site τους. Το προϊόν προσφέρει στους χρήστες σύγχρονες εμπειρίες περιεχομένου και επεκτείνει τη διαφήμιση των brands στο νεανικό κοινό.
Για τα brands το Storiya προσφέρει την ευκαιρία να προβάλλουν τις καμπάνιες τους σε μορφή Stories που έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένη στα Social Media.
Οι εκδότες μπορούν να αναπτύξουν ένα σύγχρονο μοντέλο αφήγησης που έχει αποδειχθεί ότι προσελκύει νεανικό κοινό, διατηρεί τους χρήστες στο site και φέρνει αποτελέσματα στους διαφημιζόμενους.
«Είτε είστε εκδότης είτε διαφημιζόμενος, τα Social Stories είναι ιδανικά για να διηγηθείτε την ιστορία σας», δηλώνει ο Barak Frohlinger, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος.
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος τα Stories να περιορίζονται στα social media. Ο καθένας μπορεί να τα χρησιμοποιήσει, όλοι πρέπει να ωφεληθούν και οι διαφημιζόμενοι έχουν την ευκαιρία να κάνουν μεγάλα και δημιουργικά πράγματα"
Από την κυκλοφορία του beta version πριν από περίπου ένα χρόνο, το Storiya έχει εφαρμοστεί σε δεκάδες mobile sites στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, ενισχύοντας το engagement και δημιουργώντας νέο inventory, Ως μέρος της πλήρους κυκλοφορίας, η EngageΥa έχει δημιουργήσει συνέργειες στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη Δυτική Ευρώπη.
Τα Stories έγιναν γνωστά για πρώτη φορά περί το 2015 σε Instagram, Snapchat και Facebook, αργότερα και στο YouTube - με virtual βίντεο, φωτογραφίες και κείμενο σε κάθετη αναλογία διαστάσεων και δυναμικό στυλ. Πιο πρόσφατα έχει αναπτυχθεί επίσης από το LinkedIn και το Twitter.
Το StoriYa επιτρέπει στους εκδότες να ενσωματώνουν αυτόματα ή χειροκίνητα περιεχόμενο από τα κανάλια τους στο Instagram, Twitter, YouTube και Pinterest. Μπορεί επίσης να δημιουργήσει αυτοματοποιημένες ροές άρθρων από διάφορες κατηγορίες και να προσελκύσει χρήστες με δημοσκοπήσεις και κουίζ. Και φυσικά, επιτρέπει την κατασκευή ιστοριών από το μηδέν μέσω ενός εξελιγμένου dashboard - όλα με τις λειτουργίες αντίδρασης με emoji και share function που είναι γνωστά από τα social media.
Το μοναδικό αυτό προϊόν επιτρέπει στους εκδότες επιλογή τύπων τοποθέτησης. Ο ένας είναι το κλασικό καρουζέλ κύκλων όπως του Instagram (πάνω εικόνα, αριστερά). Ένα άλλος είναι ένα τετράγωνο καρουζέλ όπως του Facebook (πάνω εικόνα, μέση), ιδανικό για τοποθέτηση μέσα σε άρθρα. Μια καινοτόμος τρίτη επιλογή – το Inread Storiya - παρουσιάζει τα Stories που είναι ήδη ανοιχτά στο κείμενο ενός άρθρου, σε τυπικές formats του IAB (πάνω εικόνα δεξιά).
«Η τεχνολογία μας είναι disruptive σίγουρα, παράλληλα όμως, μπορεί να βοηθήσει πολύ τους διαφημιζόμενους αν την χρησιμοποιήσουν με δημιουργικότητα», συνεχίζει ο Frohlinger. "Η EngageYa βοηθά εκδότες και brands με το Content Discovery & Native Ads platform της εδώ και χρόνια, και με το Storiya περνάει στο επόμενο επίπεδο."
Η Fast River, εκπρόσωπος της EngageYa στην Ελλάδα και Κύπρο, παρουσιάζει το StoriYa μέσω 2 webinars για Publishers (04/02/21) και Brands (16/2/2021).
Σχετικά με την EngageYa: H EngageΥa είναι κορυφαία Content Discovery & Native Ads πλατφόρμα με την καλύτερη τεχνολογία στην κατηγορία. Στην EngageYa πιστεύουμε ότι το Διαδίκτυο πρέπει να είναι ένα εργαλείο για την οικοδόμηση κοινοτήτων και την ένωση των ανθρώπων, για τη δημιουργία ευημερίας παντού.
