Toyota Hellas & Ogilvy One: Πρωτοπορία με ΤikTok Leads στο Salesforce MC

Η Toyota Hellas, σε στρατηγική συνεργασία με την Ogilvy One, προχωράει σε μια σημαντική τεχνική αναβάθμιση, ενσωματώνοντας το TikTok στην πλατφόρμα του Salesforce Marketing Cloud. Στόχος τους η βαθύτερη κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών κάθε καταναλωτή.
Με τη διασύνδεση των TikTok Leads, η Toyota Hellas εξελίσσει περαιτέρω την Performance & CRM στρατηγική της και πρωτοπορεί, αποτελώντας το πρώτο market της Toyota Μotor Europe που αξιοποιεί αυτή τη δυνατότητα. Η κίνηση αυτή εμπλουτίζει τη βάση δεδομένων της μάρκας, επιτρέποντας την παροχή πλήρως εξατομικευμένων εμπειριών και οmnichannel customer journeys.
Η νέα προσέγγιση αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης στρατηγικής που έχει ήδη αναπτυχθεί στα κανάλια της Meta και της Google.
Το λανσάρισμα του νέου Toyota Yaris Cross σηματοδότησε την πρώτη εφαρμογή αυτής της καινοτομίας. Τα αρχικά αποτελέσματα είναι εξαιρετικά, ωθώντας την Toyota Hellas να υιοθετήσει μια always-on lead generation στρατηγική στο μέσο.