To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Twitter: Λανσάρει επίσημα τα Spaces

Twitter: Λανσάρει επίσημα τα Spaces
To Twitter λάνσαρε το Spaces, ένα live audio format, που θέλει να αποτελέσει μια ανταγωνιστική εναλλακτική στο Clubhouse, το νέο trend που έχει εμπνεύσει όλα τα μεγάλα social media.

Το Twitter ανακοίνωσε πως κάνει διαθέσιμα τα Spaces σε όλους τους χρήστες με πάνω από 600 ακολούθους. Το in-app προϊόν, που ήταν σε beta μορφή, επιτρέπει στα brands να συμμετέχουν σε φωνητικές συζητήσεις που δημιουργεί ένας χρήστης και τις οποίες τα μέλη του ακροατηρίου μπορούν απλά να ακούν, αντιδρώντας με emoji και tweets ή μπορούν να ζητήσουν να συμμετάσχουν στέλνoντας direct message.

Σε αντίθεση με το Clubhouse, που είναι μόνο διαθέσιμο σε χρήστες του λειτουργικού iOS της Apple, τα Spaces διατίθενται και σε iOS και σε Android. Οι χρήστες του Twitter που θα ξεκινούν να μιλούν σε ένα Space θα βλέπουν μια μωβ φούσκα να εμφανίζεται στο timeline τους.

Ο host ελέγχει το Space, προσκαλώντας συμμετέχοντες, αλλά διατηρώντας τη δυνατότητα να πατά “mute” σε ομιλητές, να παίρνει το μικρόφωνο, να αφαιρεί ή και να μπλοκάρει χρήστες από το συγκεκριμένο Space.To Τwitter διοργάνωσε ένα Spaces session για να καθοδηγήσει τα brands πώς να το χρησιμοποιούν.

Επίσης, η εταιρεία πρόσθεσε το Ticketed Spaces, όπου οι hosts θα μπορούν να ορίζουν τις τιμές και τους ακροατές που θα έχουν αποκλειστική είσοδο, ενώ θα επιτρέπει επίσης προγραμματισμό, υπενθυμίσεις και co-hosts. Το Twitter έχει συγκρίνει το προϊόν με το ραδιόφωνο, με την προβλεπόμενη αξία της αγοράς του να ξεπερνά τα 12 δισ. δολάρια ως διαφημιστικό μέσο.
TAGS: Twitter