To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Up Expense: Η νέα λύση της Up Hellas για την αυτοματοποίηση του εξοδολογίου

Up Expense: Η νέα λύση της Up Hellas για την αυτοματοποίηση του εξοδολογίου

Το Μάρτιο του 2024, η Up Hellas λάνσαρε την πρώτη πλήρως παραμετροποιήσιμη υπηρεσία πληρωμής και διαχείρισης εταιρικών εξόδων στην Ελλάδα, φέρνοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό, στις ανάγκες των εργαζομένων και των επιχειρήσεων.

Με τη διαρκώς αυξανόμενη ανάγκηγια καλύτερο έλεγχο στο επιχειρηματικό περιβάλλον, η Up Hellas παρουσιάζει μια νέα, καινοτόμα λύση, που ενισχύει την απλότητα την, την ευελιξία στην πληρωμή και τη διαχείριση των εξοδολογίων. Η Up Expense αποτελεί μια πρωτοποριακή προσθήκη στο portfolio των υπηρεσιών της Up Hellas, στοχεύοντας στο να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται τα εταιρικά τους έξοδα.

1 κάρτα, 4 λύσεις

Η Up Expense διαθέτει τέσσερις διαφορετικές λύσεις - τις Fuel, Fuel Plus, Expense και Expense Plus - προσφέροντας έτσι στις επιχειρήσεις μια ευρεία γκάμα επιλογών,. Με τη δυνατότητα αναβάθμισης των δυνατοτήτων της κάθε κάρτας ανά πάσα στιγμήοι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τη λειτουργικότητα της,  βάσει των αναγκών τους.

  • Fuel: Κάρτα: Για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών καυσίμων και ενέργειας, σε όλα τα πρατήρια καυσίμων και σημεία φόρτισης εντός Ελλάδας!
  • Fuel Plus: Για όλα τα έξοδα των εταιρικών αυτοκινήτων, σε Ελλάδα και εξωτερικό, από καύσιμα και ενέργεια, μέχρι διόδια, πάρκινγκ και καθαρισμό!
  • Expense: Για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών, εντός Ελλάδος, όπως έξοδα εταιρικών αυτοκινήτων, ταξίδια, διαμονή … και όχι μόνο!
  • Expense Plus: Πλήρης παραμετροποίηση καρτών, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης! Χρήση σε αμέτρητα σημεία σε Ελλάδα και εξωτερικό και απόλυτη προσαρμογή των δυνατοτήτων και ορίων κάθε κάρτας!

Γιατί είναι μοναδική:

Online πλατφόρμα διαχείρισης

Με την Up Expense οι επιχειρήσεις δεν έχουν στα χέρια τους απλώς μία κάρτα, αλλά μία ολοκληρωμένη & απλοποιημένη εμπειρία διαχείρισης των εξόδων τους. Η online πλατφόρμα της Up Expense κάνει τη διαδικασία εξοδολογίου & ελέγχου καρτών πιο άμεση και εύκολη από ποτέ. Οι εταιρείες μπορούν μέσω αυτής να έχουν τον πλήρη έλεγχο, να προσθέτουν εύκολα διαχειρειστές, καρτούχους και κάρτες, να θέτουν όρια, αλλά και να κάνουν αλλαγές και παραμετροποιήσεις, βάσει των εκάστοτε αναγκών τους και με την δυνατότητα μαζικών αλλαγών για περισσότερη ευκολία. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τις σκαναρισμένες αποδείξεις ανά συναλλαγή και ανά κάρτα, να κατεβάζουν αναλυτικά Reports, απλοποιώντας τις τις λογιστικές τους διαδικασίες.

Pool Accounts:

Η Up Expense προσφέρει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις , να συνδέσουν μεγάλο αριθμό καρτών κάτω από έναν λογαριασμό, ώστε να χρησιμοποιούν ένα κοινό διαθέσιμο κεφάλαιο, ενώ παράλληλα, θέτοντας διαφορετικά όρια σε κάθε κάρτα, έχουν πάντα τον έλεγχο και αποφεύγουν το χρονοβόρο έλεγχο υπολοίπων και αποφόρτισης των καρτών.

Σε συνέχεια των παραπάνω, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν επιπλέον Pool Accounts, επιτρέποντας τους να διαχειρίζονται εξατομικευμένα τα έξοδα των διαφορετικών τμημάτων τους, ξεχωριστά. Αυτό διευκολύνει την παρακολούθηση και τον έλεγχο των εξόδων, ενισχύοντας την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης τους. Η κάρτα παρέχει πλήρη διαφάνεια και έλεγχο στις εταιρείες, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει και στους κατόχους καρτών, να εκτελούν αγορές με άνεση και ταχύτητα, χωρίς τους περιορισμούς που συναντούν συχνά, με άλλες μεθόδους πληρωμών.

Σκανάρισμα Αποδείξεων:

Δίνοντας λύση στο πρόβλημα των χαμένων αποδείξεων και της γραφειοκρατίας, η Up Hellas πρωτοπορεί προσθέτοντας στην Up Expense τη λειτουργία «Pay & Scan». Έτσι, εξοικονομείται χρόνος από την πολύπλοκη διαδικασία των εξοδολογίων, για όλους. Το μόνο που χρειάζεται είναι ο εργαζόμενος να βγάλει φωτογραφία τις αποδείξεις του και να τις «ανεβάσει» απευθείας στο app.

Comms:

Μέσω της λειτουργίας »Comms’», στην online πλατφόρμα της Up Expense, παρέχεται η δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας μεταξύ εργοδότη και κατόχου κάρτας, γεφυρώνοντας το κενό της επικοινωνίας για θέματα συναλλαγών, ορίων και εγκρίσεων.

Με προηγμένες δυνατότητες, όπως οι παρακάτω, η Up Expense προσφέρει μια ολοκληρωμένη και εξελιγμένη εμπειρία διαχείρισης εταιρικών εξόδων

  • Ανάληψη χρημάτων  από ΑΤΜ.
  • Πλήρηςς παραμετροποίηση ορίων
  • Εξατομίκευση των σημείων χρήσης κάθε κάρτας.
  • Αποδοχή σε όλα τα πρατήρια καυσίμων και σημεία φόρτισης, στην Ελλάδα ή  και στο εξωτερικό.
  • Λήψη αναλυτικών reports.

Εξυπηρέτηση πελατών

Στην Up Hellas στοχεύουμε πάντα στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας. Γι’ αυτό και οι εκπρόσωποί μας είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, ενώ ένα προηγμένο Chatbot θα απαντήσει στις ερωτήσεις σας όλο το 24ωρο.Συνοψίζοντας, με την Up Expense οι επιχειρήσεις έχουν πάντατον έλεγχο των εξόδων τους, εξοικονομώντας χρόνο και κόστος, εξασφαλίζοντας απλότητα, ασφάλεια και ευελιξία.