W4O Hellas και BAAS DIGITAL αλλάζουν την αφήγηση για το ηλεκτρονικό τσιγάρο στους νέους

Καθώς η χρήση του ηλεκτρονικού τσιγάρου εξελίσσεται σε μια ανησυχητική συνήθεια για τους εφήβους στην Ελλάδα, η BAAS DIGITAL ενώνει τις δυνάμεις της με την W4O Hellas - Γυναίκες στην Ογκολογία, μια ΜΚΟ που δραστηριοποιείται στο χώρο της υγείας, για να παρουσιάσουν μια anti-vaping καμπάνια. Σκοπός της είναι να αποδομήσει το μύθο ότι το vaping είναι “cool“ και να ενθαρρύνει τα παιδιά ηλικίας 12-18 ετών να κάνουν τις δικές τους επιλογές.
Η BAAS DIGITAL ανέλαβε τον στρατηγικό σχεδιασμό, τη δημιουργία της καμπάνιας και την προώθησή της μέσω performance marketing στα ψηφιακά κανάλια όπου οι νέοι είναι περισσότερο ενεργοί: Meta, YouTube και TikTok. Συγχρόνως, η καμπάνια επικοινωνείται και στο τηλεοπτικό κοινό μέσα από τη συχνότητα του MAD TV, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στα νεανικά κοινά.
Η δημιουργική προσέγγιση χρησιμοποιεί τους κώδικες επικοινωνίας, την ειρωνεία, το χιούμορ και τη γλώσσα του target audience, για να επιτύχει την ταύτισή του με το μήνυμα. Στο επίκεντρο του concept βρίσκεται το φανταστικό προϊόν “ΠΑ-ΦΑΠΟΥΦΑ”, που παρουσιάζεται μέσα από τις νέες, απαίσιες γεύσεις του. Χρησιμοποιείται μια χιουμοριστικά παράδοξη προσέγγιση στον λόγο και μια εικαστική απόδοση με mixed media για τη δημιουργία μιας πολύχρωμης οπτικής ταυτότητας. Με αυτόν τον τρόπο, η καμπάνια μιλά στο νεανικό κοινό της όχι νουθετώντας, αλλά ενεργοποιώντας το ένστικτό τους να αμφισβητούν τα πάντα, μέσα από το κεντρικό μήνυμα: “Το vape είναι λίγο σαντ. Εσύ όχι”.
Η πρωτοβουλία αυτή κινείται σε δύο στρατηγικούς άξονες:
• Κατάδειξη των αρνητικών προτύπων: Πρότυπα εφήβων που επιλέγουν το vaping τίθενται στο επίκεντρο και αποδομούνται με χιούμορ, ώστε να αναδεικνύεται το μήνυμα πως το vape είναι τελικά “λίγο σαντ“.
• Ενίσχυση της προσωπικής επιλογής: Η καμπάνια παρακινεί τους νέους να αντισταθούν στην κοινωνική πίεση (peer pressure) που ενισχύει το vaping ως κάτι επιθυμητό. Στόχος της καμπάνιας είναι να προωθήσει την αξία της αυθεντικότητας με έξυπνο τρόπο .Η στοχευμένη δράση είναι πλέον επιτακτική, δεδομένης της ραγδαίας αύξησης του ατμίσματος στους εφήβους.
H συνεργασία της BAAS DIGITAL με την W4O Hellas αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με τους κινδύνους του vaping. Η καμπάνια πραγματοποιείται στο πλαίσιο μιας πανελλαδικής πρωτοβουλίας της W4O Hellas για την πρόληψη του καπνίσματος και του ατμίσματος, με έμφαση στους εφήβους και τους νέους.