Warply: Halloween gamification διαγωνισμός για τη Γερμανός
Η Warply, η ηγέτιδα εταιρεία στα προγράμματα loyalty, δημιούργησε για λογαριασμό του πελάτη της ΓΕΡΜΑΝΟΣ τον μεγάλο διαγωνισμό «Catch the Treats» με αφορμή την περίοδο του Halloween . Πρόκειται για ένα διαδραστικό, διασκεδαστικό in-app παιχνίδι στο G App της ΓΕΡΜΑΝΟΣ με μεγάλα δώρα και πολύ δημιουργικότητα.
Το «Catch the Treats» διακρίνεται για τον πρωτότυπο μηχανισμό του, όπου οι συμμετέχοντες καλούνται να μαζέψουν Halloween treats-κεράσματα, αποφεύγοντας όμως τις «παγίδες» μέσα σε 20’’. Για κάθε επιτυχημένο παιχνίδι, κερδίζουν και επιπλέον μια συμμετοχή στη μεγάλη κλήρωση. Στο game μπορούν να πάρουν μέρος τα μέλη του G app και να διεκδικήσουν δωροεπιταγές των 50ευρώ από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Η Warply έχει σχεδιάσει και διαχειρίζεται συνολικά το πρόγραμμα επιβράβευσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ, στο πλαίσιο του οποίου τρέχει καμπάνιες gamification και customer engagement, έχοντας ήδη διακριθεί με πολλαπλές βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2021 αλλά και στα Retail Awards 2021!
Το «Catch the Treats» διακρίνεται για τον πρωτότυπο μηχανισμό του, όπου οι συμμετέχοντες καλούνται να μαζέψουν Halloween treats-κεράσματα, αποφεύγοντας όμως τις «παγίδες» μέσα σε 20’’. Για κάθε επιτυχημένο παιχνίδι, κερδίζουν και επιπλέον μια συμμετοχή στη μεγάλη κλήρωση. Στο game μπορούν να πάρουν μέρος τα μέλη του G app και να διεκδικήσουν δωροεπιταγές των 50ευρώ από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Η Warply έχει σχεδιάσει και διαχειρίζεται συνολικά το πρόγραμμα επιβράβευσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ, στο πλαίσιο του οποίου τρέχει καμπάνιες gamification και customer engagement, έχοντας ήδη διακριθεί με πολλαπλές βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2021 αλλά και στα Retail Awards 2021!